جاستین سان، بنیانگذار ترون نسبت به فروش بیت‌کوین توسط تسلا خوشبین است

خوش بینی بنیانگذار ترون در مورد فروش بیت کوین توسط تسلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: کمپانی تسلا اخیرا در اقدامی عجیب و برای تامین نقدینگی خود اقدام به فروش ۷۵ درصد از دخایر بیت‌کوین خود کرد. این اقدام تسلا موجب شد تا بازار دوباره در یک روند نزولی قرار بگیرد. جاستین سان، بنیانگذار ترون معتقد است که فروش بیت‌کوین توسط تسلا خبر خوبی برای کاربران خواهد بود. در ادامه به خوش بینی بنیانگذار ترون در مورد فروش بیت کوین توسط تسلا بیشتر می‌پردازیم.

خوش بینی بنیانگذار ترون در مورد فروش بیت کوین توسط تسلا

فروش ۷۵ درصد از ذخایر بیت‌کوین تسلا تاثیر منفی در بازار داشت، اما همه کاربران و فعالان این صنعت از اقدام تسلا ناراحت نشدند! به عنوان مثال جاستین سان، بنیانگذار ترون در این رابطه گفت:

خروج شرکت تسلا از بازار بیت‌کوین، خبر خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال است؛ چرا که دیگر نباید نگران فعالیت تسلا باشد.

بنیانگذار پروژه‌هایی مانند Tron (TRX) و BitTorrent (BTT) خاطرنشان کرد که فروش بیت‌کوین توسط این شرکت خودروسازی می‌تواند کمک شایانی به میزان نقدینگی بازار کند.

جاستین سان به فعالیت‌های تسلا در بازار بیت‌کوین نیز اشاره‌هایی کرد و گفت که تسلا توانسته تاثیر مثبتی بر همه شرکت‌هایی که بیت‌کوین داشته‌اند، بگذارد.

سان با تشکر از ماسک در پایان گفت:

این پدیده (فروش بیش از ۹۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین توسط تسلا) موجب تشویق شرکت‌های بزرگ برای خرید ارزهای دیجیتال در آینده خواهد شد.

در مقابل، بنیانگذار MicroStrategy نیز در مورد فروش این میزان بیت‌کوین توسط تسلا اظهار داشت:

تسلا با این که ۷۵ درصد از بیت‌کوین‌های خود را فروخته است، اما هنوز هم ۲۵ درصد از بیت کوین‌هایش باقی مانده و می‌تواند تاثیر بسزایی در بازار بگذارد.

خوش بینی بنیانگذار ترون در مورد فروش بیت کوین توسط تسلا

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.