ترون تبدیل به سومین بلاک چین بزرگ از نظر میزان سرمایه قفل شده شد!

تبدیل شدن ترون به سومین بلاک چین بزرگ از نظر میزان سرمایه قفل شده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

ارزش کل قفل شده بلاک‌چین ترون به شدت افزایش یافته و اکنون تبدیل به سومین بلاک‌چین بزرگ از نظر ارزش کل قفل شده است.  تبدیل شدن ترون به سومین بلاک چین بزرگ از نظر میزان سرمایه قفل شده پس از عرضه استیبل‌کوین USDD رخ داد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

تبدیل شدن ترون به سومین بلاک چین بزرگ از نظر میزان سرمایه قفل شده

طبق آمارهای ارائه شده، ارزش کل قفل شده بلاک‌چین ترون پس از عرضه استیبل‌کوین USDD به شدت افزایش یافته است. ترون اکنون سومین بلاک‌چین بزرگ از نظر سرمایه قفل شده است.

نا گفته نماند که بعد از این بلاک‌چین، شبکه اتریوم و BNB Chain قرار دارند. BNB chain تقریبا با ۸/۸ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده در رتبه چهارم و اتریوم نیز با ۷۱/۲۲ میلیارد دلار در رتبه پنجم قرار دارد.

با وجود نزولی بودن روند بازار ترون توانسته به رشد خود ادامه دهد. دلیل افزایش ارزش کل قفل شده ترون، راه‌اندازی استیبل کوین USDD این شبکه است.

در حال حاضر، این شبکه از سولانا، اتریوم، اولنچ، پالیگان و بایننس چین نیز بهتر عمل می‌کند. نا گفته نماند که استیبل‌کوین USDD ترون پشتوانه دلاری ندارد. پشتوانه این استیبل‌کوین قراردادهای هوشمند هستند.

براساس داده‌های ارائه شده، تقریبا نیمی از میزان سرمایه کل قفل شده را پروتکل‌های وام دهی DeFi تشکیل می‌دهد. در حال حاضر، ارزش بازار USDD به ۶۰۲ میلیون دلار رسیده که در ۱۴ روز گذشته تقریبا ۱۲۰ درصد رشد کرده است.

منبع: cryptodaily

ترون
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.