سرفصل‌ها

معرفی تراست ولت

آموزش کامل خرید و فروش ارز در تراست ولت

خرید و فروش رمزارز با کیف‌پول‌های مختلف، یکی از دغدغه‌ی همیشگی کاربران بیتستان بوده است. در این سلسله آموزش‌ها، قصد داریم آموزش گام به گام خرید و فروش رمزارز با تراست ولت یا به طور کلی‌تر، آموزش کار با تراست ولت را با هم مرور کنیم.

برای مشاهده آموزش تمام کیف پول‌های محبوب ارز دیجیتال، اینجا کلیک کنید برای مشاهده راهنمای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال، اینجا کلیک کنید

تراست ولت (Trust Wallet) چیست؟

کیف پول تراست ولت چیست؟ برای پاسخ به این سوال، باید با کیف‌ پول‌ ارز دیجیتال کمی آشنایی داشته باشید؛ کیف پول تراست والت، یک کیف پول نرم افزاری و غیرمتمرکز برای نگهداری، ارسال و دریافت ارز دیجیتال است که بین کاربران ایرانی، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بیش از ۲۵ میلیون نفر، در سرتاسر دنیا از کیف پول «تراست ولت» استفاده می‌کنند

برای اکثر مبتدیان این حوزه این سوال وجود دارد که کیف پول بیت کوین چیست؟ کیف پول یا والت ارز دیجیتال، همانطور که از نام آن برمی‌آید، یک فضای دیجیتالی است که امکان نگهداری، دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال را برای ما فراهم می‌سازد.
این کیف پول ارز دیجیتال، دارای یک آدرس به خصوص است که با توجه به بستر انتخابی شما، ارز دیجیتال را به صورت آفلاین یا آنلاین نگهداری می‌کند.
این کیف‌پول‌ها که به نام‌هایی از قبیل والت ارز دیجیتال (Cryptocurrency Walletکیف پول رمزارز، کیف پول بلاک‌چین، کیف پول ارز دیجیتال و … شناخته می‌شوند، علاوه بر اینکه بستری برای نگهداری ارز دیجیتال هستند، امکان دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال از طریق اسکن کد، استفاده از آدرس و یا به صورت سخت‌افزاری را نیز فراهم می‌کنند. کیف پول تراست ولت، یکی از بهترین و محبوب‌ترین انواع این کیف پول هاست.

کیف پول تراست ولت یک کیف پول مولتی کارنسی است که از جولای ۲۰۱۸ تحت مالکیت صرافی بایننس درآمده است و به بیش از ۲۵ میلیون کاربر در سراسر جهان، خدمات ارائه می‌کند.

آموزش کامل تراست والت

معایب و مزایای تراست ولت چیست؟ آیا تراست ولت برای ایرانیان مناسب است؟

در حال حاضر، کماکان تعدادی از ارائه دهندگان خدماتِ نگهداری، دریافت و ارسال ارز دیجیتال، اجازه ساخت و استفاده از سرویس‌هایشان را به کاربران ایرانی هم داده‌اند؛ اما تضمین به خصوصی برای ادامه این روند وجود ندارد. با اینحال، غیرمتمرکز بودن کیف پول تراست ولت، این کیف پول را برای ایرانیان به گزینه امنی تبدیل می‌کند؛ منظور از غیرمتمرکز بودن، به زبان ساده این است که سازندگان و دست‌اندرکاران تراست ولت، هیچ دسترسی مستقیمی به کیف پول شما ندارند و صرفا بستری فراهم آورده‌اند تا بتوانید از خدمات دنیای بلاک‌چین برای ساخت و استفاده از کیف پول رمزارزی، استفاده کنید.

البته در نظر داشته باشید که با اینکه استفاده از خدمات اصلی تراست ولت برای ایرانیان، با محدودیتی مواجه نیست، اما استفاده از بعضی خدمات درون‌برنامه‌ای تراست ولت، مثل صرافی‌های غیرمتمرکز از قبیل پنکیک سواپ و… برای کاربرانی که از آی پی ایرانی استفاده می‌کنند محدود شده است؛ به همین دلیل، به کاربران توصیه می‌شود که محض اطمینان، از سرویس‌های تغییر آی پی، هنگام تمام فعالیت‌های رمزارزی خود استفاده کنند، تا تحت هیچ شرایطی، خطری دارایی‌هایشان را تهدید نکند.

مزایای تراست ولت

  • رایگان
  • پشتیبانی از تقریبا اکثر ارزهای محبوب بازار
  • پشتیبانی از اکثر شبکه‌های محبوب
  • پشتیبانی از شبکه Bep20 برای ارزهای خاص
  • محیط کاربرپسند و ساده
  • قابلیت ذخیره سازی کلیدهای خصوصی روی دیوایس کاربر
  • امکان استیکینگ
  • امکان استفاده از قراردادهای هوشمند
  • امکان استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps)
  • امکان ذخیره‌سازی NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض)
  • قابل اجرا در Android و IOS

معایب تراست ولت

  • محدودیت در دسترسی به صرافی‌های غیرمتمرکز درون برنامه، برای کاربران ایرانی
  • امنیت پایین‌تر کیف پول‌های آنلاین، به نسبت کیف‌پول‌های سخت‌افزاری
  • عدم پشتیبانی از نسخه دسکتاپ

آموزش دانلود، نصب و راه اندازی کیف پول تراست ولت

برای دانلود کیف پول تراست ولت، می‌توانید به آدرس اینترنتی https://trustwallet.com مراجعه کرده و بسته به سیستم عامل خود، به دانلود نسخه اندروید Trust wallet، یا دانلود نسخه iOS تراست ولت، بپردازید؛ برای راحتی بیشتر، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود تراست ولت اندروید از گوگل پلی دانلود تراست ولت iOS از اپ استور
نکته: با اینکه تا بحال گزارش به خصوصی در رابطه با مسدودسازی دارایی ایرانیان توسط تراست والت ارائه نشده‌ است، اما توصیه می‌کنیم حین استفاده از خدمات‌دهنده‌های خارجی، از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

آموزش ساخت و بازیابی کیف پول Trust wallet

پس از دانلود و نصب تراست والت، برنامه Trust Wallet را باز کرده و برای ایجاد کیف پول جدید، بر روی «Create a new wallet» ضربه بزنید.

ثبت نام در تراست ولت

در مرحله بعد عبارتی ۱۲ کلمه‌ای را مشاهده خواهید کرد که کلید بازیابی و دسترسی مجدد به حساب شما در تراست ولت است. در صورتی که پیش از این کیف پول خود را ایجاد کرده و عبارت ۱۲ کلمه‌ای آن را در اختیار دارید، روی گزینه «I already have a wallet» ضربه بزنید و با وارد کردن عبارت‌های بازیابی، وارد کیف پول خود شوید.

در غیر اینصورت، کلمات نمایش داده شده را، با همان ترتیب، در جایی امن و ترجیحا به صورت آفلاین ذخیره کرده و در صفحه بعد، عینا وارد کنید تا از نگارش و ذخیره‌سازی صحیح کلمات، اطمینان حاصل کنید.

کلمات بازیابی تراست ولت

فراموش نکنید که در صورت گم شدن یا فراموشی این عبارت، راهی برای تغییر یا بازیابی آن وجود نخواهد داشت.
در واقع تراست والت ادعا می‌کند که بازیابی کیف پول افراد، در صورت عدم دسترسی به عبارت ۱۲ کلمه‌ای، از نظر فنی برای آن‌ها امکان پذیر نیست؛ چرا که خودشان هم به این عبارت بازیابی دسترسی ندارند.

با ورود عبارت ۱۲ کلمه‌ای در اپلیکیشن تراست، کار ساخت کیف پول شما به اتمام رسیده است.‌

نحوه پشتیبان‌گیری از عبارت ۱۲ کلمه‌ای کیف پول تراست ولت

برای گرفتن بکاپ و نسخه پشتیبان از کیف پول تراست والت، در صفحه اصلی نرم افزار تراست ولت، روی گزینه Setting که با علامت چرخ‌دنده در سمت راست پایین نرم‌افزار قرار دارد ضربه بزنید؛ در صفحه تنظیمات، روی گزینه Wallets ضربه بزنید.

در این صفحه، کیف پول، یا کیف‌پول‌هایی که روی نرم‌افزار دارید را مشاهده خواهید کرد. با لمس سه‌نقطه افقی که سمت راست هر کدام از کیف پول‌ها قرار دارد، به منوی تنظیمات کیف پول رفته و پس از آن، گزینه “Show Recovery Phrase” را انتخاب کنید تا عبارت بازیابی کیف پول تراست ولت شما نمایش داده شود.

نمایش کلمات کیف پول تراست ولت
آموزش ویدیویی بازیابی کیف پول تراست ولت Trust wallet

 

عبارت نمایش داده شده را در جایی امن یادداشت کنید تا بتوانید در استفاده‌های بعدی، بکار بگیرید.

آموزش خرید رمزارز با استفاده از کیف پول تراست

پس از نصب و ورود به کیف پول تراست ولت، برای خرید رمزارز در کیف پول تراست ولت، باید ابتدا ارزهای مورد نظر خود را به این کیف پول وارد کنید؛ برای این منظور بر روی گزینه‌ای که بالا سمت راست اپلیکیشن قرار دارد ضربه بزنید و در صفحه بعدی، ارزهایی که تمایل دارید در کیف‌پولتان بعدا نگهداری کنید را انتخاب کنید؛ این مرحله، در هر زمانی قابل انجام و تغییر است. در این مرحله، سعی کنید یکبار برای همیشه، تمام رمزارزهای معروف از قبیل بیت‌کوین، اتریوم، ترون، بیت‌کوین‌کش، بیت‌کوین اس وی، مونرو، دش و … را اضافه کنید.

اضافه کردن ارز به تراست ولت
آموزش ویدیویی اضافه کردن رمزارز به تراست ولت

بعد از انتخاب ارزها، از صفحه اصلی کیف پول خود، بر روی ارزی که قصد خرید آن را دارید ضربه بزنید و در صفحه نمایش داده شده، روی گزینه Receive کلیک کنید.

دریافت ارز در تراست ولت
آموزش ویدیویی انتقال ارز به تراست ولت

آدرس نمایش داده شده را در اختیار صرافی که قصد خرید رمزارز از آن دارید قرار دهید و یا به فردی که قرار است برایتان ارز ارسال کند بفرستید؛ دقت کنید که پس از دریافت رمزارز به آدرس شما، موجودی آن رمزارز در همین صفحه، قابل مشاهده خواهد بود.

برای خرید تتر یا سایر ارزهای دیجیتال و انتقال آن به کیف پول تراست، کلیک کنید صرافی بیتستان

 

نکات مهم برای انتقال تتر به کیف پول تراست والت (deposit در تراست ولت)

برای انتقال تتر USDT به تراست ولت یا هر رمزارز دیگری که قصد واریز آن را دارید، به نکات زیر توجه کنید:

  • همیشه از یکسان بودن شبکه بستر معامله در مبداء و مقصد ارسال تراکنش اطمینان حاصل کنید.
  • توجه کنید که بسترهای مبادلاتی مختلف، هزینه انتفال متفاوتی را به شما تحمیل می‌کنند؛ در حال حاضر، شبکه ترون و بایننس برای انتقال تتر، کارمزد شبکه مناسب‌تری دارد.
  • دقت کنید که برای انتقال تتر از کیف پول تراست به سایر آدرس‌ها، اگر بستر ترون (TRX یا TRC20) را انتخاب کنید، باید مقداری ترون (ُTRX) برای انجام تراکنش در کیف پول خود داشته باشید؛ این مقدار در شبکه بایننس (Bep2 یا Bep20) با ارز BNB انجام می‌پذیرد.

آموزش فروش رمزارز با استفاده از کیف پول تراست | انتقال ارز در Trust wallet

برای برداشت رمزارز از Trust Wallet به هر منظوری، چه آموزش انتقال ارز از تراست ولت به سایر کیف پول‌ها و یا آموزش فروش (انتقال) ارز با تراست ولت به صرافی‌ها، کافیست قدم‌های زیر را دنبال کنید:

۱- در صفحه اصلی کیف پول خود، وارد رمزارزی که قصد انتقال آن را دارید شوید و در صفحه رمزارز مربوطه، روی گزینه Send کلیک کنید:

انتقال ارز از تراست ولت
آموزش ویدیویی انتقال ارز در Trust Wallet

۲- در صفحه نمایش داده شده، آدرسی که قصد انتقال ارز به آن دارید را جایگذاری (Paste) کنید و در جای حالی دوم، مقدار رمزارزی که قصد ارسال آن را دارید را وارد کنید؛ اگر می‌خواهید تمام موجودی خودتان از آن رمزارز را ارسال کنید، گزینه MAX را انتخاب کنید.

۳- سپس در بالای صفحه، روی گزینه Continue ضربه بزنید و در صفحه بعد تراکنش خود را برای ارسال تائید کنید.

توجه کنید که اگر هزینه انتقال رمزارز به میزان لازم را در کیف پول خود نداشته باشید، ممکن است با خطای Insufficient BNB/ETH/TRX,… To cover Network fee مواجه شوید:

فی انتقال در تراست

در صورتی که با خطای بالا مواجه شدید، باید برای انجام تراکنش، ارز درخواستی را به کیف پول خود منتقل کنید یا با استفاده از ابزارهای Swapp یا صرافی‌های غیرمتمزکز درون Trust Wallet، مثل پنکیک سواپ، مقداری از سرمایه خود را به ارز قابل درخواست برای انجام معامله تبدیل کنید.

۴- پس از ارسال رمزارز به کیف پول مقصد، تراکنش شما برای انجام به شبکه بلاک‌چین مخابره می‌شود؛ وضعیت این تراکنش، در قسمت تاریخچه (Log) تراکنش‌های رمزارزها، در صفحه اختصاصی هرکدام از آن‌ها وجود دارد.

۵- اگر قصد فروش رمزارز به صرافی را دارید، یک مرحله بسیار مهم در پیش روی شماست؛ شما باید با ورود به صفحه رمزارز مورد نظر و انتخاب آخرین تراکنشی که انجام داده‌اید، کد پیگیری (TxID) یا همان هش تراکنش را از مرورگرهای بلاک‌چینی کپی کرده و در اختیار صرافی قرار دهید، تا تراکنش شما توسط صرافی قابل شناسایی و انجام شود؛ در غیر اینصورت فروش ارز شما نیمه‌تمام باقی خواهد ماند. به این منظور، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

برای فروش فوری تتر یا سایر ارزهای دیجیتال و دریافت ریال، کلیک کنید صرافی بیتستان

راهنمای دریافت TXID یا هش تراکنش در تراست ولت

برای فروش رمزارز به صرافی بیتستان، پس از انتقال رمزارز به روشی که بالاتر ذکر شد، باید Hash تراکنش که همان کد پیگیری تراکنش شماست را در اختیار بیتستان قرار دهید تا تراکنش شما به کار بیفتد. برای دریافت آموزش تصویری دریافت TXID یا هش تراکنش در تراست ولت همراه ما باشید.

نمایش هش تراکنش در تراست ولت

همانطوری که در ویدیوی بالا قابل مشاهده است، به این منظور، به صفحه رمزارز انتقال داده شده وارد شوید، روی آخرین تراکنش خروجی که انجام دادید ضربه بزنید و سپس، در صفحه بعد روی گزینه More Details ضربه بزنید تا به صفحه پیگیری تراکنش در مرورگرهای بلاک‌چینی وارد شوید؛ دقت کنید که شبکه‌های مختلف، مرورگرهای متفاوتی دارند و ممکن است مرورگر نمایش‌داده شده در ویدیوی بالا، با مرورگری که برای سایر ارزها استفاده می‌کنید متفاوت باشد.

در صفحه باز شده، روبروی گزینه HASH یا TX ID یک عبارت طولانی قرار دارد که باید با استفاده از گزینه نمایش داده شده آن را کپی کنید و در اختیار صرافی قرار دهید.

پس از انجام این موارد، تراکنش شما نهایی می‌شود و در صورتی که مشکلی نباشد، فروش ارز در تراست ولت، با موفقیت انجام خواهد پذیرفت.

ورود به پنل کاربری صرافی ارز دیجیتال بیتستان خرید و فروش رمزارز

استیکینگ در تراست ولت (آموزش Staking در تراست ولت)

استیکینگ ارز دیجیتال، به صورت خلاصه به قراردادنِ مقداری رمزارز در یک شبکه به عنوان سرمایه و به منظور شرکت در فرآیند بررسی تراکنش‌ها و دریافت پاداش می‌گویند. اغلب ارزهایی که قابلیت استیکینگ دارند، از الگوریتم اثبات سهام پیروی می‌کنند؛ به منظور کسب درآمد از استیکینگ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد بخش “Discover” در صفحه اصلی تراست والت شوید.
  2. گزینه “Staking را انتخاب کنید.
  3. از لیست ارزهای موجود برای استیکینگ، ارز مورد نظر را انتخاب کنید.
  4. در صفحه باز شده، روی گزینه Stake کلیک کنید.
  5. مقدار و زمان پروسه سپرده‌گذاری خود را انتخاب کنید.
  6. یک ولیدیتور (تائیدکننده) برای انجام Stacking انتخاب کنید
  7. فرآیند را نهایی کنید.

دقت کنید که با استیک کردن ارز مورد نظر، مبلغ سپرده‌گذاری شده، در کیف پول شما قفل شده و نمایش داده نخواهد شد؛ همچنین Unstake کردن و بازیابی ارز سپرده‌شده مشمول گذشت زمانی (عموما حداقل ۳ روز) است و پیش از این دوره، برداشت رمزارز مورد نظر ممکن نخواهد بود.

راهنمای ارتباط با پشتیبانی (Support) تراست ولت

در صورتی که به هر دلیلی، نیاز به ارتباط با پشتیبانی کیف پول Trust Wallet داشته باشید، می‌توانید با انتخاب گزینه تنظیمات و رفتن به زیر بخش About با پشتیبانی تراست ارتباط بگیرید؛ به این منظور، مراحل نمایش داده شده در ویدیوی زیر را دنبال کنید:

پشتیبانی تراست ولت
آموزش ویدیویی ارتباط با پشتیبانی Trust Wallet
آموزش تبدیل ارزها به یکدیگر در تراست ولت

برای تبدیل ارز در کیف پول تراست، راه‌های متعددی وجود دارد؛ ساده‌ترین راه، استفاده از ابزار DEX است که مخفف عبارت Decentralized Exchange است. با انتخاب این گزینه می‌توانید ارزی که می‌پردازید را انتخاب کنید و درجای خالی دوم، ارزی که قصد دریافت آن را دارید را وارد کنید. به این فرآیند سواپ ارز در تراست ولت گفته می‌شود که در ویدیوی زیر، آموزش ویدیویی سواپ ارز در تراست ولت، به نمایش گذاشته شده است.

دقت کنید که برخی رمزارزها، فقط در صورتی که BNB داشته باشید قابلیت انتقال دارند و همچنین برای برخی انتقال‌ها، به یک ارز دیگر (عموما Binance Smart Chain) که همان BNB بر روی بستر Bep20 است نیاز پیدا خواهید کرد که به عنوان هزینه تبدیل، در برنامه مورد استفاده قرار گیرد.

swapp کردن در تراست ولت
آموزش سواپ ارز در تراست ولت

دقت کنید که به غیر از استفاده از گزینه Swap شما امکان تبدیل ارزها به یکدیگر، از طریق اپلیکیشن‌های کاربردی درون نرم‌افزار را هم دارید؛ به این منظور، ابتدا از روشن بودن وی‌پی‌..ان خود مطمئن شوید و سپس با ورود به قسمت Dapps وارد نرم‌افزار Pancake Swap یا سایر ابزارهای مشابه شوید؛ پس از ایجاد دسترسی این نرم‌افزار به کیف پول تراست خود، این امکان را خواهید داشت که ارزهای مختلف و محدودی را به یکدیگر تبدیل کنید.

دقت کنید که پنکیک سواپ، به صورت رسمی کاربران ایرانی را تحریم کرده است و در صورت استفاده از این ابزار با آی پی ایران، به صورت جدی، امکان مسدودسازی دارایی شما وجود خواهد داشت.

از این که تا به اینجا، با آموزش جامع کیف پول تراست، با ما همراه بوده‌اید صمیمانه سپاسگزاریم؛ در صورتی که سوال دیگری دارید، قسمت سوالات متداول را مطالعه کنید و یا در قسمت کامنت‌ها، سوال خود را با ما مطرح کنید.

سوالات متداول در مورد تراست والت Trust Wallet

کیف پول تراست والت را از کجا نصب کنم؟

با کلیک بر روی این صفحه می‌توانید آخرین نسخه رسمی تراست ولت را در هریک از بازارچه‌های موبایلی و یا به صورت Apk برای نصب مستقیم در گوشی خود دانلود کنید؛ دقت کنید که به هیچ وجه، کیف پول‌های رمزارزی را از آدرس‌های نامعتبر دانلود نکنید.

آیا کیف پول تراست والت برای ایرانیان امن است؟

تا به حال، گزارش خاصی از محدودیت تراست ولت برای کاربران ایرانی به دست ما نرسیده است؛ همچنین، این کیف پول، به عنوان یک کیف پول غیرمتمرکز، هیچ اطلاعات هویتی از کاربران خود دریافت نمی‌کند و از این بابت، برای کاربران ایرانی، تا به اینجا گزینه امنی بوده است؛ برای اطمینان بیشتر، می‌توانید از آی پی غیر از IP ایران، برای بکارگیری تراست والت استفاده کنید تا ضمن راحتی خیالتان، بتوانید از ابزارهای داخلی نرم‌افزار هم استفاده کنید.

تراست والت از کدام رمز ارزها پشتیبانی می‌کند؟

تراست والت، یکی از کامل‌ترین کیف‌پول‌های رمزارزی است؛ تقریبا تمام رمزارزهای محبوب بازار، حداقل روی یک شبکه در این کیف پول میزبانی می‌شوند.

چگونه به کیف پول تراست والت ارزدیجیتال ارسال کنیم؟

برای ارسال رمزارز به کیف پول تراست، پس از انتخاب ارز مورد نظر، روی گزینه Receive ضربه بزنید و آدرس نمایش داده شده را برای ارسال رمزارز به کیف پول خود مورد استفاده قرار دهید.

عبارت Binance Peg در کنار بعضی ارزها در تراست ولت چیست؟

عبارت Binance Peg در کنار برخی ارزها، حاکی از میزبانی آن ارزها، بر روی شبکه بایننس اسمارت چین یا همان Bep20 است. مثلا برای ارسال تتر به تراست ولت، بر روی شبکه Bep20 باید آدرس ارز Binance-Peg BSC-USD (USDT) را در کیف پول تراست مورد استفاده قرار دهید.

هش تراکنش در تراست والت کجاست؟

با ورود به صفحه ارز مورد نظر در تراست ولت، می‌توانید لیست آخرین تراکنش‌های ورودی و خروجی خود را ببینید؛ با انتخاب هر کدام و ورود به جزئیات تراکنش، می‌توانید Hash تراکنش خود را در مرورگرهای بلاک‌چینی مشاهده و مورد استفاده قرار دهید.

آیا تراست والت نیاز به فیلترشکن دارد؟

استفاده از ابزارهای تغییر آی پی برای استفاده ای کیف پول تراست، تا به حال ضرورتی نداشته است؛ اما استفاده از آن‌ها، برای خاطرجمعی بیشتر، خالی از لطف نیست.

بخش Dapps در تراست والت چیست؟

تراست ولت، یک کیف پول غیر متمرکز است که قابلیت تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند را داراست؛ با استفاده از گزینه Dapps در تراست والت، می‌توانید انواع نرم‌افزارها و صرافی‌های قابل تعامل با تراست ولت را مورد استفاده قرار دهید؛ اما دقت کنید که برای استفاده از این قسمت، به هیچ وجه با آی پی ایران وارد برنامه نشوید.

برای خرید سریع ارزهای دیجیتال و انتقال به تراست، روی لینک زیر کلیک کنید

صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اگر سوال دیگری در مورد تراست دارید، در قسمت کامنت‌ها با ما مطرح کنید.

بیت کوین اتریوم بایننس کوین لایت‌ کوین ریپل دوج کوین سولانا ماتیک پولکادات زی‌ کش دش ترون تزوس اتم استلار بیت کوین‌ کش اتریوم کلاسیک فایل کوین ایگولد فانتوم ترا آوالانچ وی‌ چین تومو چین تتا آنتولوژی الگوراند تتر