نظر Tuur Demeester در مورد افزایش قیمت بیت کوین

نظر Tuur Demeester در مورد افزایش قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۰

تحلیل‌گر و سرمایه‌گذار معروف بازار، تور دمستر (Tuur Demeester) نویسنده گزارش تغییر بازی و اصلاح بیت کوین، در خصوص افزایش قیمت بیت کوین اظهار نظر کرده است که می‌تواند موجب تغییر در نظر خریداران و سرمایه گذاران این رمز ارز شود. با بیتستان همراه باشید تا نظر Tuur Demeester در مورد افزایش قیمت بیت کوین را بیان کنیم.

نظر Tuur Demeester در مورد افزایش قیمت بیت کوین

با توجه به نمودارهای به اشتراک گذاشته شده توسط آقای Demeester، عرضه بیت کوین (BTC) در منطقه “Greed” بازگشت. منظور او از “حرص” موقعیتی است که در آن بیش از ۵۵ درصد بیت کوین با سودهای تحقق نیافته (“کاغذی”) نگهداری می‌شود.

سفر طولانی مدت بیت کوین (BTC) به منطقه “Greed” منجر به افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت این ارز شد که توسط سرمایه گذاران کوچک و نهادی تقویت شده بود.

نظر Tuur Demeester در مورد افزایش قیمت بیت کوین

این دوره به مدت ۱۹۶ روز متوالی به طول انجامید و در ماه مه با یک مرحله “uncertain” از “Optimism/Denial” جایگزین شد. آقای Demeester می‌گوید که دوره “Capitulation” به زودی به پایان می رسد.

پس از جمعه سیاه در مارس ۲۰۲۰، بیت کوین (BTC) در منطقه “کاپیتولاسیون” قرار گرفت و از آن زمان دوباره به این سطح برنگشت.

همچنین آقای Demeester متوجه شد که دو گاوبازی آخر (در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷) هر کدام دو موج داشتند. بنابراین ، افزایش قیمت بیت کوین (BTC) در ماه مه به ۶۵,۰۰۰ دلار به احتمال زیاد مربوط به اولین مرحله این افزایش است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده، بیت کوین (BTC) امروز به طور مختصر سطح عالی ۵۵,۵۵۵ دلار را لمس کرد.

شاخص “ترس و حرص” بیت کوین توسط Alternative برای سومین روز متوالی در حال افزایش است. دیروز شاخص وارد منطقه “حرص” شد و اکنون ۶۸ از ۱۰۰ تخمین زده می‌شود.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.