توییتر اقدام به ایجاد یک تیم ارز دیجیتال کرده است!

تشکیل تیم ارز دیجیتال توییتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آبان ۱۴۰۰

توییتر که به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود و اقشار مختلی از سیاستمداران گرفته تا هنرمندان و مردم عادی در آن فعالیت دارند، به بازار ارزهای دیجیتال علاقه زیادی نشان داده است. به تازگی اعلام شده این شبکه اجتماعی اقدام به جمع آوری تیمی مخصوص حوزه ارزهای دیجیتال کرده. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از تشکیل تیم ارز دیجیتال توییتر در اختیارتان قرار دهیم.

تشکیل تیم ارز دیجیتال توییتر

طبق گزارش روز چهارشنبه فایننشال تایمز (Financial Times) پلتفرم شبکه اجتماعی توییتر، تیم ارزهای دیجیتال خود را ایجاد کرده است تا بخشی از شبکه غیرمتمرکز باشد. تیم تازه تشکیل شده توسط مهندس باتجربه حوزه صنعت بلاک‌چین، تس راینارسون (Tess Rinearson) رهبری خواهد شد.

توییتر در ماه سپتامبر یک سرویس دونیت بیت‌کوین را برای کاربران سیستم عامل iOS راه‌اندازی کرد و بعداً آزمایش آن را روی دستگاه های اندرویدی هم آغاز نمود.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

خرید بیت کوین و اتریوم توسط مدیر عامل اپل

این شرکت همچنین در حال کار بر روی ویژگی‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را به نمایش بگذارند. توییتر کاوش در حوزه برنامه‌های غیر غیرمتمرکز و اکوسیستم گسترده‌تر Web3 را آغاز خواهد کرد.

به گفته Rinearson، این شرکت همچنین قصد دارد با ابتکارات مرتبط با رمزنگاری خود مرزها را جا به جا کند:

با نگاهی باز به آینده، بررسی خواهیم کرد که چگونه ایده‌های انجمن‌های رمزنگاری می‌تواند به ما کمک کند تا مرزهای تعیین شده را متناسب با هویت، جامعه، حریم شخصی و موارد دیگر جا به جا کنیم.

بری سیلبرت (Barry Silbert) مدیر عامل گروه ارز دیجیتال، این توسعه را یک معامله بزرگ توصیف کرد. توجه داشته باشید که جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل توییتر به عنوان یک مدافع سرسخت بیت‌کوین شناخته می‌شود.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.