امکان دونیت تولید کنندگان محتوا با اتریوم در توییتر ایجاد شد

پرداخت پاداش با اتریوم در توییتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: پرداخت پاداش با اتریوم در توییتر به تولید کنندگان محتوا امکان پذیر شد. توییتر در جدیدترین اقدام خود، قابلیت پرداخت پاداش (دونیت) با دومین ارز دیجیتال بزرگ صنعت کریپتو را ممکن ساخت که باعث می‌شود کاربران بتوانند از تولید کننده محتوای مورد علاقه خود حمایت کنند. همچنین این امر باعث می‌شود درآمد فعالان و تولید کنندگان در این شبکه اجتماعی افزایش پیدا کند.

پرداخت پاداش با اتریوم در توییتر

توییتر، یکی از غول‌های شبکه‌های اجتماعی این امکان را برای کاربران اپلیکیشن موبایل خود فراهم کرده است که به سازندگان محتوا با استفاده از اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ صنعت کریپتوکارنسی پاداش دهند و به این شیوه از آن‌ها حمایت کنند.

اضافه شدن امکان پرداخت پاداش با اتریوم در توییتر پس از آن صورت گرفت که این کمپانی در اواخر سپتامبر، امکان پرداخت پاداش با بیت‌کوین را راه‌اندازی کرده بود. قابلیت کسب درآمد از فالوورها در توییتر، tip jar نام دارد که در اوایل ماه می سال گذشته معرفی شده است.

پرداخت پاداش با اتریوم در توییتر

توییتر قصد دارد که دست کاربران را در استفاده از ارزهای دیجیتال باز نگه دارد. از این رو در اقدامت قبلی خود به کاربران توییتر بلو (کاربران ویژه توییتر) اجازه داد تا توکن‌های با ارزش غیرقابل تعویض خود (NFT) را به عنوان تصاویر نمایه تنظیم کنند.

جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر، که به عنوان یکی از تاثیرگذارترین حامیان بیت‌کوین شناخته می‌شود، علناً با اضافه شدن اتریوم مخالف است و اغلب با جامعه‌ی کاربران این ارز دیجیتال دعوا دارد.

این میلیاردر در اواخر نوامبر، سمت مدیر عاملی توییتر را به پاراگ آگراوال (Parag Agrawal) واگذار کرد که به نظر می‌رسد ذهن بازتری در رابطه با ارزهای دیجیتال دارد.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.