بیش از ۴ میلیون دلار بیت‌کوین به عنوان کمک مالی به اوکراین اهدا شد

افزایش کمک های بیت کوینی به اوکراین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۰

افزایش کمک های بیت کوینی به اوکراین به بیش از ۴ میلیون دلار رسید. ۳ میلیون دلار از این کمک‌های مالی توسط یک شخص ناشناس بوده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

طبق داده‌های منتشر شده توسط شرکت تحلیلی Elliptic، گروه‌های طرفدار اوکراین از زمان آغاز حمله روسیه بیش از ۴ میلیون دلار ارز دیجیتال دریافت کردند.

طبق گزارش Decrypt، کمک‌های مالی بیت‌کوینی تا دیروز حدود ۴۰۰۰۰۰ دلار بود پس می‌توان گفت در عرض یک روز این کمک‌ها ۱۰ برابر شده است.

گزارشات Elliptic در مورد کمک‌های مالی به اوکراین

شرکت Elliptic که در لندن قرار دارد، روز جمعه اعلام کرد که گروه‌های داوطلب و سازمان‌های غیردولتی پول نقد برای کمک به اوکراین جمع‌آوری می‌کنند.

این شرکت در گزارش خود اعلام کرد که کمک‌های مالی‌ که به صورت ارز دیجیتال فرستاده می‌شوند، سریع‌تر و آسان‌تر می‌تواند از صد مقررات عبور کند و به دست گروه‌های حامی اوکراین برسد.

در این بین به طور ناگهانی یک اهدا کننده ناشناس پیدا شد که ۸۰ BTC با ارزش ۳ میلیون دلار در یک روز اهدا کرد.

افزایش کمک های بیت کوینی به اوکراین

Elliptic پستی در وبلاگ خود منتشر کرد و در آن نوشت:

برای انتقال دارایی و یا تامین مالی شرکت‌‌ها و نهادها، جدیدا از دارایی‌های رمزنگاری به خصوص بیت‌کوین بیشتر استفاده می‌شود. انتقال این دارایی‌ها سریع‌تر و آسان‌تر و به هر جایی از کره خاکی امکان‌پذیر است.

حتی اگر موسسات مالی پرداخت‌ها به این گروه‌ها و سازمان‌ها را مسدود کرده باشند، استفاده از دارایی‌های رمزنگاری انتقال دارایی به این موسسات را ممکن می‌کند.

وب‌سایت Patreon، دیروز یک سازمان غیردولتی اوکراینی با نام Come Back Alive که از سربازان اوکراینی حمایت می‌کند را مسدود کرد. توجیح این سایت برای مسدود کردن سازمان Come Back Alive، این بود که این سازمان از بودجه جمع‌آوری شده برای خرید تسلیحات و انجام فعالیت‌های نظامی استفاده کرده بود.

Elliptic اعلام کرد که کمک‌های مالی به صورت بیت‌کوین ممکن است به دلیل ممنوعیت اعلام شده توسط Patreon افزایش یابد. این شرکت در توضیحات خود افزود این ممنوعیت ممکن است به افزایش کمک‌های بیت‌کوین در صبح روز ۲۵ فوریه نیز کمک کرده باشد.

طبق گزارشات، گروه‌های طرفدار اوکراین مدت‌ها قبل از جنگ بیت‌کوین خود را افزایش می‌دادند.

در این بین دو دانشجوی اوکراینی مجموعه NFT را در OpenSea، بزرگترین بازار NFT منتشر کرده‌اند و تمام سود آن را به Come Back Alive اهدا خواهند کرد.

روسیه با حمله به اوکراین، جهان را شوکه کرد. ارتش روسیه از ماه‌ها قبل در مرز اوکراین مستقر شده بود.

منبع: decrypt

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.