اوکراین قصد دارد با رمزارزهای اهدایی تجهیزات نظامی تهیه کند

خرید تجهیزات نظامی توسط اوکراین با استفاده از رمزارزهای اهدایی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

اوکراین ۱۵ میلیون دلار ارز دیجیتال برای تجهیزات نظامی هزینه می‌کند. این هزینه‌ها توسط کمک‌های مالی که به صورت ارز دیجیتال ارسال شده تامین می‌شود. برای بررسی بیشتر خبر خرید تجهیزات نظامی توسط اوکراین با استفاده از رمزارزهای اهدایی با بیتستان همراه باشید.

خرید تجهیزات نظامی توسط اوکراین با استفاده از رمزارزهای اهدایی

الکس بورنیاکوف، معاون وزیر اوکراین در حوزه تحول دیجیتال، اعلام کرد که این کشور ۱۵ میلیون دلار از کمک‌های مالی تامین شده توسط ارزهای دیجیتال را برای تهیه تجهیزات نظامی هزینه کرده است. ازجمله این تجهیزات نظامی می‌توان به جلیقه‌های ضدگلوله‌ای که روز جمعه تحویل داده شده اشاره کرد.

بورنیاکوف در مصاحبه اخیر خود اشاره کرد که تاکنون ۵۰ میلیون کمک‌ مالی دریافت شده است. همچنین او انتظار دارد این کمک مالی در ۲ یا ۳ روز آینده دو برابر شود. براساس گزارش رسانه بلومبرگ بیشتر کمک‌های مالی به صورت بیت‌کوین و اتر بوده است.

این حجم از کمک‌ مالی سرازیر شده به این کشور، از کمک بسیاری از شرکت‌ها تامین شده است. آمازون ۵ میلیون دلار به آژانس پناهندگان سازمان ملل ارسال کرده است. همچنین کارکنان این شرکت نیز ۵ میلیون دلار جمع آوری کرده‌اند تا به این کشور کمک کنند.

بعد از آمازون، اسنپ چت نیز ۱۵ میلیون دلار به عنوان کمک‌های بشردوستانه ارسال کرد. در ادامه این کمک‌های بشر دوستانه Airbnb به ۱۰۰,۰۰۰ پناهنده مسکن رایگان اختصاص داد. همچنین Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، نیز قرار است ۱۰ میلیون دلار به این کشور ارسال کند.

بورنیاکوف در ادامه افزود:

اوکراین کمک‌های مالی به صورت ارزهای تتر، پولکادات و سولانا نیز دریافت کرده است. همچنین صدها NFT و یک CryptoPunk ارزشمند نیز دریافت شده است.

بونیاکوف اعلام کرد که این وزارتخانه دوباره برای تقویت زیرساخت‌های این کشور در حوزه دیجیتال تمرکز کرده است. او همچنین به حمله‌هایی که به این بخش شده اشاره کرد.

این وزارتخانه در بخش طراحی NFT نیز با دو شرکت همکاری کرده که یک مجموعه NFT را تا ۲ هفته ارائه خواهند داد. این NFTها برای تامین هزینه‌های جنگ این کشور استفاده خواهند شد.

منبع: livemint

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.