یونیسف برای کمک به اتصال مدارس به اینترنت، NFTهایی را روی شبکه اتریوم عرضه می‌کند

عرضه NFTهای یونیسف روی شبکه اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آذر ۱۴۰۰

یونیسف در حال راه‌اندازی مجموعه‌ای از NFTها برای جمع‌آوری پول برای کمک به اتصال مدارس به اینترنت است. عرضه NFTهای یونیسف روی شبکه اتریوم به نوعی آخرین تلاش سازمان ملل متحد برای حمایت از فناوری بلاک‌چین محسوب می‌شود. با بیتستان همراه باشید.

صندوق بین‌المللی کودکان سازمان ملل (یونیسف) امروز از راه‌اندازی مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بر روی شبکه اتریوم به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس خود خبر داد.

یونیسف گفته که سود راه‌اندازی NFT در ژانویه ۲۰۲۲، برای حمایت از برخی پروژه‌های موجود مثل طرح Giga برای تأمین هزینه‌های دسترسی کودکان به اینترنت در سراسر جهان، صرف می‌شود.

Giga که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، یک پروژه جهانی توسط یونیسف و اتحادیه بین المللی مخابرات سازمان ملل برای اتصال مدارس به اینترنت است، تا کودکان بتوانند از اطلاعات و فرصت‌های مبتنی بر وب بهره‌مند شوند.

عرضه NFTهای یونیسف روی شبکه اتریوم

فعالیت‌های تونیسف در عرصه ارزهای دیجیتال:

مجموعه توکن‌های غیر قابل تعویض Patchwork Kingdom که با مشارکت آزمایشگاه‌های Snowcrash Marketplace NFT، بنیاد اتریوم، Metagood و غیره ایجاد شده‌اند، شامل ۱۰۰۰ NFT می‌شود.

جالب است بدانید که یونیسف سال‌ها قبل از راه‌اندازی CryptoFund در سال ۲۰۱۹ در فناوری بلاک‌چین فعال بود و می‌توانست ارزهای دیجیتال را دریافت، نگهداری و توزیع کند.

بهتر است توجه داشته باشید که بسیاری از فعالان حوزه رمزارزها مثل Huobi Charity Limited (یک شرکت غیرانتفاعی مرتبط با صرافی رمزارز Huobi Global) در آوریل ۲۰۲۱، یک میلیون دلار بیت‌کوین و فیات به یونیسف و ۷ بیت‌کوین به CryptoFund اهدا کرد.

علاوه بر این، صندوق نوآوری یونیسف حتی برای مدت طولانی‌تری روی بلاک‌چین سرمایه گذاری کرده بود و هزینه پروژه‌های متن باز در عرصه Web3 را با پتانسیل تاثیرگذاری بر کودکان در سراسر جهان تامین می‌کرد.

منبع: decrypt

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.