با توافق ۹۹درصدی، استقرار قراردادهای v3 یونی سوآپ در پالیگان تایید شد

استقرار قراردادهای V3 یونی سوآپ در پالیگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آذر ۱۴۰۰

پیشروترین صرافی غیر متمرکز در جهان توانست با توافق بیش از ۹۹/۳ درصدی، تاییدیه لازم برای استقرار قراردادهای نسل ۳ خود در پالیگان را به دست آورد. استقرار قراردادهای v3 یونی سوآپ در پالیگان توسط یک صندوق ۲۰ میلیون دلاری در جهت ایجاد کمپین استخراج نقدینگی طولانی مدت و پذیرش کلی Uniswap در Polygon پشتیبانی خواهد شد. با بیتستان همراه باشید.

استقرار قراردادهای v3 یونی سوآپ در پالیگان

جامعه کاربران Uniswap پیشنهادی را که به دنبال استقرار قراردادهای v3 یونی‌سوآپ بر روی زنجیره PoS پالیگان بود را تأیید کرده است. این تایید به شکل یک رای‌گیری روی زنجیره‌ای بود که بیش از ۷۲/۶ میلیون کاربر از جامعه در آن شرکت کردند.

Uniswap Labs اعلام کرد که قراردادهای Uniswap v3 را بر اساس تایید ۹۹/۳ درصدی کاربران در پالیگان مستقر خواهد کرد که توسط یک صندوق ۲۰ میلیون دلاری حمایت می‌شود. از این ۲۰ میلیون دلار، ۱۵ میلیون دلار در جهت کمپین استخراج نقدینگی طولانی مدت و ۵ میلیون دلار باقی مانده نیز برای پذیرش کلی یونی‌سوآپ در پالیگان به کار گرفته خواهد شد.

استقرار قراردادهای V3 یونی سوآپ در پالیگان

همچنین Bjelic اعلام کرد که زمان مناسبی برای استقرار Uniswap در Polygon است. این کارآفرین همچنین تمایل خود را برای ایجاد انگیزه در جهت پذیرش Uniswap، هم از نظر مالی و هم از نظر فنی اعلام کرد.

این پیشنهاد توسط Mihailo Bjelic، مدیر عامل Polygon در ۲۰ نوامبر منتشر شد و تا ۱۸ دسامبر برای رای‌گیری در دسترس کاربران قرار داده شده بود. استقرار یونی سوآپ در Polygon PoS، مزایای زیادی برای پالیگان همراه خواهد داشت. مثل: رشد پایگاه داده کاربران، صرفه جویی زیاد از نظر هزینه، درآمد بالاتر، تسلط بیشتر در بازار و بازگشت به چشم انداز اصلی DeFi.

رقابت پالیگان با اتریوم:

از آنجایی که Polygon در تلاش برای حفظ موقعیت رقابتی خود در برابر اکوسیستم اتریوم است، اعلام کرد که یک همکاری ۲۰۰ میلیون دلاری با Seven Seven Six (یک شرکت سرمایه‌گذاری خطر پذیر متعلق به الکسیس اوهانیان) خواهد داشت.

جالب است بدانید که الکسیس اوهانیان بنیانگذار شبکه اجتماعی Reddit است.

طبق گزارش Cointelegraph، این همکاری بر پشتیبانی و میزبانی از بازی‌ها، برنامه‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ساخته شده در زیر ساخت پالیگان تمرکز دارد.

منبع: cointelegraph

یونی‌ سواپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.