طبق گفته‌ی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی؛ به زودی از ارز دیجیتال ملی ایران رونمایی خواهد شد!

رونمایی از ارز دیجیتال ملی ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش همت خبر، مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی توییتی منتشر کرده که طبق آن زمان زیادی به رونمایی از ارز دیجیتال ملی ایران باقی نمانده و به زودی، رمزارز ملی ایران با نام «رمزریال» وارد سیستم پرداختی کشور خواهد شد تا همه افراد بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. در ادامه این خبر، به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت. با بیتستان همراه باشید.

رونمایی از ارز دیجیتال ملی ایران

مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توییتی اعلام کرد که زمان زیادی به رونمایی از رمزارز ملی بانک مرکزی به نام «رمزریال» باقی نمانده و این ارز دیجیتال ملی به صورت عمومی رونمایی خواهد شد تا همه افراد بتوانند در سیستم پرداختی کشور از آن استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، این خبر را در توییت منتشر کرده است.

قمری وفا گفته:

رمزریال ابزاری نوین در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره است که به زودی از آن هم رونمایی می‌شود. رمزریال، شکل دیگری از اسکناس است؛ منتها کاملاً دیجیتال بوده و با سرعت بالاتر در انجام پرداخت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی همچنین اضافه کرد که:

در رمزریال اصل و ذات پول به صورت الکترونیکی منتقل می‌شود و نیاز به تسویه بین‌بانکی نیست. در تراکنشی هم که به واسطه رمزریال انجام می‌شود، کسبه بلافاصله می‌توانند وجوهاتش را دریافت کنند و پرداخت نیز برای مردم به صورت آنی انجام می‌شود.

رونمایی از ارز دیجیتال ملی ایران

منابع: smtnewsarzdigital

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.