قانون گذاران آمریکایی به دنبال احراز هویت کاربران در کیف پول‌های غیر امانی هستند

قانون گذاران آمریکایی به دنبال احراز هویت کیف پول های غیر امانی هستند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: قانون گذاران در آمریکا به دنبال احراز هویت کاربران در کیف پول های غیر امانی هستند و قصد دارند قوانین جدیدی را برای شناخت مشتریان و کاربران رمزارزها و دارندگان کیف پول‌های غیرامانی وضع کنند. طرح پیشنهادی نمایندگان به مجلس ارائه شده تا توسط دولت فدرال ایالات متحده مورد بررسی قرار گیرد.

آمریکا به دنبال احراز هویت کاربران در کیف پول های غیر امانی

طرح احراز هویت کیف پول های غیر امانی برای اولین بار در پایان سال 2020 توسط FinCEN که سازمان رسیدگی کننده به پولشویی ایالات متحده است، پیشنهاد شد. در صورت تصویب چنین قانون و طرحی، صرافی‌های کریپتو ملزم هستند تا اطلاعات دیگری مثل آدرس خانه و … را در کنار مواردی مثل نام و نام خانوادگی و اطلاعات شخصی از کاربرانشان اخذ کنند.

وزارت خزانه داری که اکنون تحت نظارت جانت یلن است، فاش کرد که این قانون می‌تواند به مدت 6 ماه بررسی شده و به طور رسمی در ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در فدرال رجیستر، که روزنامه رسمی دولت ایالات متحده آمریکا است، منتشر شود، اما به صورت دقیق اشاره نکرد که این طرح چه زمانی تصویب و اجرایی خواهد شد.

FinCEN پیشنهاد کرده که مقررات اجرای قانون رازداری بانکی (BSA) اصلاح شود تا بانک‌ها و شرکت‌های خدمات پولی (MSB) ملزم شوند که گزارشاتی مثل گزارش نگهداری سوابق و تأیید هویت مشتریان در رابطه با تراکنش‌های مربوط به ارز های دیجیتال قابل تبدیل (CVC) را ارائه نمایند. جدولی نیز منتشر شده که نشان می‌دهد FinCEN قصد دارد در صورت نهایی شدن طرح، آن را تا پایان ماه اوت اجرایی کند.

طرح پیشنهادی که به عنوان قانون جمع‌آوری داده‌های کاربران شناخته می‌شود، برای مشتریانی اعمال خواهد شد که روزانه بیش از 3000 دلار ارز دیجیتال را به کیف پول‌های خصوصی انتقال می‌دهند.

فدرال رزرو و FinCEN همچنین قصد دارند معنای پول را در طرح رازداری بانکی (BSA) در مورد دارایی های دیجیتال روشن کنند تا بعدا مشکلات دیگری پیش نیاید.

منبع: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.