سناتورهای ایالات متحده از مقررات جدید در حوزه ارزهای دیجیتال پرده برداشتند

مقررات جدید قانون گذاران ایالات متحده در قبال ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: دو سناتور ایالات متحده، سینتیا لومیس و کرستن جیلیبراند، از مقررات جدید قانون گذاران ایالات متحده در قبال ارزهای دیجیتال پرده برداشتند. مقررات جدید شامل یک استراتژی برای دستورالعمل‌های جامع در حوزه کریپتو است.

مقررات جدید قانون گذاران ایالات متحده در قبال ارزهای دیجیتال

بر اساس لایحه‌ای که این دو سناتور منتشر کرده‌اند، برای مبادلات و معاملات کوچک، مالیاتی در نظر گرفته نخواهد شد. به صورت دقیق‌تر، معاملاتی که ارزششان کمتر از ۲۰۰ دلار باشند، معاف از مالیات خواهند بود.

مقررات جدید بقیه ابهاماتی را که موجب بروز برخی شبهات در حوزه تراکنش‌های دیجیتالی بود، از بین می‌برد. با این حال به نظر می‌رسد که تلاش‌های لومیس و جیلیبراند برای تدوین چنین لایحه‌ای در ابتدا محدود به واشنگتن خواهد بود.

علاوه بر این، استدلال‌هایی نیز وجود دارد که نشان می‌دهند لایحه جدید ممکن است در سال آینده به چندین بخش تقسیم شود. در این لایحه همچنین قوانین نظارتی روشنی نیز برای فعالان حوزه کریپتو کارنسی در نظر گرفته شده است که مسئول اجرایی ساختن این قوانین بر عهده آژانس‌های فعال در حوزه مدیریت دارایی دیجیتالی است.

به گفته جیلیبراند، لایحه جدید یک دستورالعمل برجسته برای اطمینان از شفاف بودن قوانین حوزه کریپتوکارنسی است. قوانین شفاف باعث می‌شوند تا هم قانون گذاران و هم فعالان این حوزه تصمیم گیری‌های دقیق‌تری داشته باشند.

لومیس و تیمش از دسامبر ۲۰۲۱ روی این لایحه کار می‌کنند که در ماه می، تغییراتی پیدا کرد. لایحه جدید منتشر شده به عنوان لایحه اصلاح شده محسوب می‌شود.

منبع: crypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.