حراج ۳۰۰ هزار دلار بیت کوین توسط دولت آمریکا

حراج ۳۰۰ هزار دلار بیت کوین توسط دولت آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آبان ۱۴۰۰

اداره خدمات عمومی (GSA) در حال حاضر میزبان حراج آنلاین ۴/۹۲ بیت‌کوین به ارزش بیش از ۲۹۰,۰۰۰ دلار است. دولت آمریکا هر از چند گاهی اقدام به حراج تعدادی بیت‌کوین می‌کند و موجب می‌شود تا در روند بازار و خرید و فروش این رمزارز، تغییراتی رخ دهد. با بیتستان همراه باشید تا بیشتر به حراج ۳۰۰ هزار دلار بیت کوین توسط دولت آمریکا بپردازیم.

اداره خدمات عمومی (GSA) در حال حاضر میزبان حراج آنلاین ۴/۹۲ بیت‌کوین به ارزش ۲۹۰,۰۰۰ دلار (با قیمت فعلی بیت‌کوین) است. دولت ایالات متحده این هفته بیت‌کوین‌هایی به ارزش کمتر از ۳۰۰,۰۰۰ دلار را به حراج می‌گذارد.

حراج در پنج لات (lot) انجام خواهد گرفت و مناقصه در ساعت ۵ بعد از ظهر CT در ۲۸ اکتبر بسته می‌شود. کوچک‌ترین لات موجود، ارزشی معادل ۰/۴۴ BTC دارد که کمی کمتر از ۲۶,۰۰۰ دلار قیمت گذاری می‌شود، در حالی که بزرگ‌ترین لات (lot) 1/5 BTC بوده و با قیمت‌های فعلی حدود ۸۸,۴۰۰ دلار ارزش دارد.

در زیر می‌توانید حبر تاثیر بیت‌کوین بر کاهش تورم پیش‌روی آمریکا را نیز بخوانید

برای مشاهده خبر، کلیک کنید

حراج بیت کوین توسط دولت ایالات متحده:

این اولین بار نیست که دولت ایالات متحده بیت‌کوین را به حراج می‎گذارد، زیرا GSA حراج بیت‌کوین را در ماه مارس و آوریل امسال هم ترتیب داده بود.

در حراج‌های اول، یک لات ۰/۷۵ بیت‌کوین بود که به قیمت ۵۳,۱۰۴ دلار خریداری می‌شد. در حراج دوم، ۱۱ لات به مبلغ ۹/۴۵ BTC با تخفیف قابل توجهی به قیمت ۴۸۷,۰۰۰ دلار فروخته شد.

با قیمت فعلی بیت‌کوین در بازار، ارزش این میزان رمزارز به حراج گذاشته شده، ۵۲۰,۰۰۰ دلار می‌شود.

دولت ایالات متحده نیز در گذشته چندین حراج بزرگ ترتیب داده است. در فوریه ۲۰۲۰، ۴۰۰۰ بیت‌کوین (در آن زمان ارزشی معادل ۳۷ میلیون دلار داشتند) را که در طول پرونده‌های حقوقی خود کشف شده بود، به فروش رساند.

جالب است بدانید که خاطره‌انگیزترین حراجی انجام شده در فروش بیت‌کوین، به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد، زمانی که ۳۰,۰۰۰ بیت‌کوین (در آن زمان ارزشی به میزان ۱۹ میلیون دلار داشتند) که از دارک وب ضبط شده بودند، توسط مارشال‌های ایالات متحده برای فروش گذاشته شدند. با قیمت‌های امروزی، ارزش این میزان بیت‌کوین به بیش از ۱/۷ میلیارد دلار می‌رسد.

در واقع در طول سال‌ها، دولت ایالات متحده میلیاردها دلار را با حراج بیت‌کوین از دست داده که متعاقباً این میزان در حال افزایش است.

منبع: decrypt

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.