استیبل کوین USDC از تتر پیشی گرفت

پیشی گرفتن استیبل کوین USDC از تتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۰

داده‌های اخیر نشان دهنده‌ی افزایش محبوبیت USDC و همچنین پیشی گرفتن این استیبل‌کوین از تتر (USDT) هستند. به طور خلاصه می‌توان گفت تتر دیگر استیبل‌کوین غالب مبتنی بر اتریوم، نیست. برای خواندن خبر پیشی گرفتن استیبل کوین USDC از تتر با بیتستان همراه باشید.

Nansen، یکی ار ابزارهای تحلیلی پیشرفته، دیروز چرخش تاریخی USDC/USDT را شاهد بود. منظور از چرخش همان پپیشی گرفتن USDC از USDT است.

تتر بزرگترین استیبل‌کوین در بخش Web3، توسط رقیب اصلی خود USDC در اتریوم (ETH) کنار زده شد.

یو اس دی کوین (USDC)، یک استیبل‌کوین متصل به دلار آمریکا است و توسط دلارهای ذخیره شده پشتیبانی می‌شود. USDC برای مبتدیانی که می‌خواهند با خیال راحت و بدون هزینه‌های زیاد وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوند، توسعه یافته است.

چرخش تایید شد: USDC در اتریوم بیشتر از USDT استفاده می‌شود

طبق توییتی که الکس سوانویک به اشتراک گذاشته است، نسخه مبتنی بر اتریوم USD Coin Circle از نظر ارزش بازار از تتر دلار آمریکا (USDT) در اتریوم (ETH) پیشی گرفت.

الکس سوانویک (Alex Svanevik)، مدیرعامل و بنیانگذار تیم تحلیلی پیشرو در زنجیره نانسن (Nansen) که یکی ار ابزارهای تحلیلی پیشرفته است می‌باشد.

پیشی گرفتن استیبل کوین USDC از تتر

USDT و USDC هر دو از بزرگترین استیبل‌کوین‌های بازار هستند. سقف USDT برابر با ۷۸ میلیارد دلار است در حالی که بدهی USDC در اوایل سه ماهه اول ۲۰۲۲ بالغ بر ۴۵ میلیارد دلار بود.

بایننس USD (BUSD) سومین استیبل‌کوین بزرگ با سرمایه ۱۴ میلیارد دلاری است. Terra USD (UST) نیز بزرگترین استیبل‌کوین غیرمتمرکز (با کنترل الگوریتمی) با ارزش بازار ۱۰ میلیارد دلار می‌باشد.

ارزش بازار USDC در یک سال ۱۰ برابر افزایش یافته

در سال ۲۰۲۱، USD Coin (USDC) توسط Jeremy Allaire’s Circle عنوان استیبل‌کوین با سریع ترین رشد در بازار از آن خود کرد. این استیبل‌کوین بزرگ با سرمایه‌ای حدود ۴ میلیارد دلاری کار خود را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرد.

یو اس دی کوین (USDC) توکن‌های خود را در اتریوم، سولانا، ترون، زنجیره هوشمند بایننس و فانتوم منتقل می‌کند. سولانا اولین بلاک‌چینی بود که چرخش USDC به USDT را تجربه کرد.

منبع: u.today

اتریوم تتر سولانا فانتوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.