پای یوان دیجیتال و متاورس به بازی های آسیایی 2022 نیز باز شد

استفاده از یوان دیجیتال و متاورس در بازی های آسیایی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: یک شرکت داده محور و فعال در حوزه جمع آوری و تحلیل داده‌های آماری اخیرا اعلام کرده است که از یوآن دیجیتال و متاورس در بازی‌های آسیایی استفاده خواهد شد. طبق اخبار منتشر شده، استفاده از یوان دیجیتال و متاورس در بازی های آسیایی از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود.

استفاده از یوان دیجیتال و متاورس در بازی های آسیایی

یک شرکت داده محور مستقر در هانگژو چین تأیید کرد که در حال کار بر روی استفاده از یوان دیجیتال و متاورس در بازی‌های آسیایی پیش رو در سال ۲۰۲۲ است.

همچنین Zhengyuan Zhou، یکی از مهندسین داده فاش کرد که در حال توسعه انسان‌های مجازی در دنیای متاورس است.

هانگژو، شهر میزبان بازی‌های آسیایی سپتامبر ۲۰۲۲ و مرکز استان ژجیانگ در بین استان‌هایی که قرار بود یوآن دیجیتال را به صورت آزمایشی استفاده کنند، قرار داشتند.

پس از این که دولت محلی هانگژو اعلام کرد، بازی‌های آسیایی برای انتشار و معرفی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) یک فرصت ایده‌آل است، بانک مرکزی چین خیلی سریع به حمایت از این برنامه پرداخت.

CBDC چین (یوان دیجیتال) که با نام e-CNY نیز شناخته می‌شود، تا پایان سال ۲۰۲۱ توانست به رکورد معاملاتی بیش از ۱۱/۲۴ میلیارد دلار برسد و از این بابت رکورد جدیدی ثبت کند.

علاوه بر این، یک متاورس برای بازی‌های آسیایی نیز ساخته خواهد شد و غول شرکت مخابراتی چین یعنی China Telecom اعلام کرد که یک پلتفرم VR/AR در بستر اینترنت ۵G برای این رویداد ورزشی خواهد ساخت.

منبع: forkast

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.