کاربران به ادغام موفقیت آمیز اتریوم چه واکنشی نشان دادند؟

واکنش کاربران به ادغام موفقیت آمیز اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

کمتر از یک روز از ادغام تاریخی اتریوم می‌گذرد. در ۱۵ سپتامبر درست در ساعت ۶:۴۲ UTC، آخرین بلاک اتریوم با استفاده از مکانیسم اجماع کار (POW) استخراج شد. اما آیا می‌دانید که واکنش کاربران به ادغام موفقیت آمیز اتریوم چگونه بود؟ در ادامه با بیتستان همراه شوید.

واکنش کاربران به ادغام موفقیت آمیز اتریوم

در ۱۵ سپتامبر درست در ساعت ۶:۴۲ UTC، آخرین بلاک اتریوم با استفاده از مکانیسم اجماع کار (POW) استخراج شد. بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها از تاثیر مثبتی که این ادغام بر محیط زیست و همچنین بازار رمزارزها خواهد گذاشت، خوشحال هستند.

توییت کاربران توییتر

طبق گفته بنیاد اتریوم با این ادغام میزان مصرف انرژی کل شبکه ۹۹/۹۵ درصد کاهش می‌یابد. هیدن آدامز موسس و مدیر عامل Uniswap labs با انتشار توییتی بیان کرد که کاهش مصرف انرژی برای استخراج اتریوم در این ادغام باعث بهبود تصورات افراد از این شبکه خواهد شد.

آدامز معتقد است مردم به این جنبه ادغام توجهی ندارند. براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple Labs در توییتر این ادغام را شاهکاری باورنکردنی معرفی کرد.

Nischal Shetty، بنیانگذار و مدیر عامل صرافی هندی WazirX ضمن تبریک بیان کرد که اتریوم نقش بزرگی در ساخت اکوسیستم وب ۳ ایفا کرده است.

گفتنی است نه تنها این کاربران، بلکه حساب توییتری دوج‌کوین نیز به ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم و همه کسانی که در ادغام شرکت داشتند، تبریک گفت.

با وجود این تبریکات، بسیاری از فعالان نیز در مورد این ادغام دچار شک و تردید هستند.

جردن شاتل یکی از روزنامه نگاران بیان کرد که این ادغام باعث می‌شود اتریوم تبدیل به یک موضوع در WEF (مجمع جهانی اقتصاد) شود که در دست افراد والا مقام قرار می‌گیرد.

توییت روزنامه نگار

سرمایه‌گذاران کاردانو نیز در حساب توییتر Cardanians_io اعلام کردند این ادغام هیچ تاثیری بر تغییر هزینه تراکنش و مشکلات مقیاس‌پذیری اتریوم ندارد.

اوایل این هفته بن ساسون رئیس و بنیانگذار StarkWare در گفتگوی خود با کوین تلگراف چنینی گفت:

ادغام اتریوم همانند یک موشک فضایی سفری را در پیش ندارد.

طبق گفته بوترین ادغام اولین گامی بود که اتریوم را به توسعه بیشتر خواهد رساند.

منبع: cointelegraph

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.