انباشت اتریوم و بیت‌کوین توسط کاربران همچنان در حال افزایش است!

انباشت اتریوم و بیت کوین توسط کاربران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: افزایش خروجی بیت‌کوین و اتریوم از صرافی‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال ذخیره این دو رمزارز هستند. گفتنی است که انباشت اتریوم و بیت کوین توسط کاربران با وجود بهبود قیمت این دو رمزارز همچنان ادامه دارد.

افزایش خروجی بیت‌کوین و اتریوم از صرافی‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال ذخیره این دو رمزارز هستند. در نتیجه افزایش انباشت، هر هفته میلیاردها دلار توکن از صرافی‌ها خارج می‌شود.

جریان خالص مبادلات در دو هفته گذشته، برای بیت‌کوین و اتریوم منفی بوده است. با توجه به داده‌های گلس‌نود، جریان خالص مبادلات بیت‌کوین به ۱۵۸/۵ میلیون دلار رسیده. در مجموع ۴۹۸ میلیون دلار بیت‌کوین به صرافی‌ها واریز و حدود ۶۵۶ میلیون دلار از آن‌ها خارج شده است.

همچنین ۱۷۰/۷ میلیون دلار اتریوم به صرافی‌ها واریز شده و حدود ۲۱۲/۷ میلیون دلار از آن‌ها خارج شده است. همین امر باعث شده تا جریان خالص مبادلات در ۲۴ ساعت گذشته منفی ۴۲ میلیون دلار را نشان دهد.

انباشت اتریوم و بیت کوین

آیا روند بازار بهبود می‌یابد؟

طبق گزارشات، بازار کریپتو برای مدت کوتاهی در تلاش برای تثبیت روند خود بود، اما با توجه به شاخص‌ها احتمالا این روند بهبود به پایان رسد.

علاقه سرمایه‌گذاران به خرید استیبل کوین‌هایی مانند تتر افزایش یافته، چراکه خریداران در حال خرید این نوع رمزارزها هستند. تعیین زمان برای بهبود روند بازار رمزارزها اکنون دشوار است؛ چراکه جریان خالص مبادلات در روز گذشته ۷۷ میلیون دلار بود.

انباشت اتریوم و بیت کوین توسط معامله‌گران

در ۲۴ ساعت گذشته بیت‌کوین ۰/۴۰ درصد و اتریوم نیز ۰/۴۷ درصد رشد کرده. بیت‌کوین به سطح مقاومت ۲۰ هزار دلار و اتریوم نیز به سطح مقاومت ۱۴۰۰ دلار رسیده است.

منبع: newsbtc

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.