کاربران از پورتال توکن سوزی شیبااینو استقبال کردند: بیش از ۸ میلیارد توکن شیبااینو از عرضه در گردش خارج شد

استقبال کاربران از پروژه توکن سوزی شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

براساس توییتی که توسط حساب رسمی پروژه ارزهای دیجیتال منتشر شده، در طی استقبال کاربران از پروژه توکن سوزی شیبااینو بیش از ۸ میلیارد از این توکن از گردش خارج شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

استقبال کاربران از پروژه توکن سوزی شیبااینو

براساس توییتی که توسط حساب رسمی پروژه ارزهای دیجیتال منتشر شد، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸ میلیارد توکن شیبااینو از عرضه در گردش خارج شده است. این مقدار از توکن سوزی نشان می‌دهد که کاربران از پروژه جدید توکن سوزی شیبااینو استقبال کرده‌اند.

این پروژه که هفته گذشته با همکاری پروژه دیفای ریوشی ویژن (Ryoshi’s Vision) راه‌اندازی شد، با هدف ساماندهی فرایند توکن سوزی ایجاد شده است.

قابل ذکر است که دارندگان توکن شیبااینو با سوزاندن توکن‌های خود می‌توانند علاوه بر کاهش دائمی عرضه در گردش و افزایش بالقوه قیمت شیبااینو، توکن ریوشی نیز دریافت کنند.

در ماه مه بوترین پس از اهدای ۵۰ تریلیون توکن شیبااینو به یک صندوق امدادی، ۴۱۰ تریلیون توکن شیبااینو را سوزاند و توانست قیمت این توکن را افزایش دهد.

در حال حاضر در مجموع ۵۴۹ تریلیون توکن شیبااینو در گردش است. با وجود توکن سوزی‌های اخیر شیبااینو، قیمت آن وضعیت امیدوار کننده‌ای ندارد. این توکن ۷۳ درصد از بالاترین قیمت خود افت کرده و در حال حاضر در قیمت ۰,۰۰۰۰۲۲۶۲ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.