آغاز استفاده توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی از بلاک‌چین!

استفاده توسعه دهندگان بازی های ویدیو از بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۰

بر اساس یک نظر سنجی انجام شده توسط شرکت نرم‌افزاری Stratis، بیشتر توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی از کشورهای بریتانیا و ایالات متحده به استفاده از NFTها و بلاک‌چین تمایل دارند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر استفاده توسعه دهندگان بازی های ویدیویی از بلاک چین مطلع شوید.

استفاده توسعه دهندگان بازی های ویدیویی از بلاک چین

بر اساس این نظرسنجی که توسط شرکت نرم‌افزاری Stratis انجام شد، حدود ۵۸ درصد از توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی از آمریکا و انگلیس، از فناوری بلاک‌چین استفاده کرده‌اند.

در این نظرسنجی، ۱۹۷ توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی در ایالات متحده و بریتانیا مورد بررسی قرار گرفتند. به غیر از کسانی که قبلا از فناوری‌های بلاک‌چین و NFT استفاده می‌کردند، بقیه شرکت‌کنندگان هم تمایل دارند که از آن‌ها استفاده کنند.

حدود ۵۶ درصد افراد تمایل دارند که از NFTها و فناوری بلاک‌چین در سال آینده استفاده کنند. به گفته ۶۱ درصد از توسعه دهندگان، استفاده از فناوری بلاک‌چین امکان گیم پلی خلاقانه و جالب‌تر را فراهم می‌کند.

شایان ذکر است که ۴۶ درصد از علاقه توسعه‌دهندگان به بلاک‌چین بر روی مدل کسب و کار پرطرفدار Play to Earn متمرکز است. ژان فیلیپ ورگنه (Jean Philippe Vergne)، دانشیار دانشکده مدیریت UCL بیان کرد:

بلاک چین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بلوک اصلی برای بازی‌های آنلاین است. بازیکنان اکنون می‌توانند در حین بازی و تجارت منابع دیجیتال در بازی‌ها، ارز دیجیتال کسب کنند.

همچنین در همین مورد، کریس ترو (Chris Trew)، مدیر اجرایی Stratis پیش‌بینی کرد که علت رشد بیشتر در بازی‌ها برای کسب درآمد از اقتصادهای نوظهور است.

بیش از ۴ میلیارد دلار توکن LUNA توسط ترا، سوزانده شد!

برای مطالعه جزئیات خبر کلیک کنید

Play to Earn چیست؟

Play to Earn یک مدل کسب‌وکار است که در آن کاربران می‌توانند یک بازی را انجام دهند و در حین انجام آن دارایی‌های جدیدی را درون بازی کسب کنند.

نکته جالب موجود در این مدل، این است که گیمرها می‌توانند مالک دارایی باشند و میزان دارایی خود را افزایش دهند.

هدف اصلی Play to Earn این است که به بازیکنان برای تلاش خود در بازی پاداش دهد. از معروف‌ترین نمونه های این گونه بازی‌ها می‌توان به Axie Infinity ،Decentraland و The Sandbox اشاره کرد.

منبع خبر: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.