نظر ویکرام پاندیت در مورد آینده ارزهای دیجیتال

نظر مدیر عامل سابق سیتی گروپ در مورد رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۰

ویکرام پاندیت (Vikram Pandit)،سرمایه‌گذار و بانکدار آمریکایی و مدیر عامل سابق سیتی‌گروپ نظر خود را در رابطه با آینده رمزارزها بیان کرد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر نظر مدیر عامل سابق سیتی گروپ در مورد رمزارزها مطلع شوید.

نظر مدیر عامل سابق سیتی گروپ در مورد رمزارزها

رئیس گروه Orogen و مدیر عامل سابق سیتی‌گروپ، ویکرام پاندیت (Vikram Pandit)، نظرات خود را در مورد آینده معاملات ارزهای دیجیتال برای موسسات مالی در رویداد جشنواره فین تک سنگاپور به اشتراک گذاشته است. طبق بیان او:

همه موسسات مالی بزرگ در آینده می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده را خرید و فروش کنند.

به گفته Pandit، در چند سال آینده، اکثر بانک‌های بزرگ یا سایر موسسات مالی به صنعت تجارت ارزهای دیجیتال می‌پیوندند. بانک‌ها در حال حاضر در حال بررسی راه‌های ورود به بازار دارایی‌های دیجیتال هستند. افزایش محبوبیت بازار دیجیتال بعد از رسیدن بیت‌کوین به قیمت ۶۵ هزار دلار و تصویب اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده بود.

لیست شدن اتریوم در صرافی Bakkt!

برای مطالعه خبر کلیک کنید

در گذشته بانک‌ها فقط فکر می‌کردند که به این بازار می‌پیوندند یا خیر؛ اما امروزه برخی از آن‌ها فعالیت خود را در بازار دیجیتال آغاز از کرده‌اند.

این بانکدار فعالانه در شرکت‌های مرتبط با رمزارز مانند Coinbase و Alchemy Insights سرمایه‌گذاری می‌کند. او امیدوار است که بانک‌های مرکزی نیز از نظر پذیرش دارایی‌های دیجیتال به موسسات خصوصی بپیوندند و فعالانه‌تر برای توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی تلاش کنند.

اگرچه اکثر کشورها در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال با احتیاط عمل می‌کنند، اما بیشتر بانک‌ها رمزارزها را پذیرفته‌اند. پیش از این، السالوادور اولین کشوری بود که بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی استفاده کرد.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.