ویزا کارت با صرافی FTX برای عرضه‌ی کارت اعتباری رمزنگاری شده همکاری می‌کند

همکاری Visa کارت با FTX برای عرضه کارت اعتباری رمزنگاری شده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۱

روز جمعه در اطلاعیه‌ای شرکت مادر ویزا، همکاری Visa کارت با FTX برای عرضه کارت اعتباری رمزنگاری شده را به طور رسمی اعلام کرد. از این پس در بیش از ۴۰ کشور جهان امکان دسترسی به کارت‌های اعتباری رمزنگاری Visa با برند FTX فراهم شده و کاربران می‌توانند با این کارت‌ها پرداخت‌های خود را بدون هزینه‌ی اضافه انجام دهند.  برای خواندن جزئیات بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

ویزا کارت برای راه‌اندازی سیستم کارت‌های اعتباری رمزنگاری شده خود در ۴۰ کشور مختلف، با صرافی ارزهای دیجیتال FTX  و شرکت West Realm Shires Services همکاری بلند مدت خود را آغاز کرده است.

شرکت ویزا روز جمعه آغاز همکاری خود را با این دو شرکت بزرگ، برای گسترش فعالیت خود حوزه‌ی ارزهای دیجیتال اعلام کرد. این شرکت بزرگ معتقد است که ارزهای دیجیتال تأثیر بسیار زیادی در خدمات مالی و جابجایی پول و دارایی‌های دیگر خواهند داشت.

کارت‌های اعتباری رمزنگاری ویزا و FTX در بیش از ۴۰ کشور

ویزا روز جمعه همکاری بلند مدت خود را با شرکت‌های West Realm Shires Services Inc و FTX Trading Ltd، برای عرضه کارت‌های اعتباری رمزنگاری در بیش از ۴۰ کشور جهان، اعلام کرد.

ویزا در اطلاعیه خود به این نکته اشاره کرد که کارت‌های اعتباری Visa با برند FTX به مشتریان FTX در سطح بین‌المللی ارائه خواهند شد. در حال حاضر تمرکز اصلی ویزا در ارائه خدمات روی کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و آسیا خواهد بود.

این کارت‌ها پس از صدور، مستقیما به حساب‌های FTX کاربران متصل می‌شوند. البته کارت‌های اعتباری Visa با برند FTX در دسترس کاربران این صرافی در ایالات متحده قرار گرفته بودند و از این پس بیش از ۴۰ کشور دیگر در سراسر جهان نیز می‌توانند از این امکان برای پرداخت‌های خود استفاده کنند.

فاز بعدی عرضه کارت‌های اعتباری ویزا با برند FTX پیش از پایان سال در کشورهای اروپایی خواهد بود و ارائه کارت‌های مناطق دیگر برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

کارت‌های اعتباری به کاربران این امکان را می‌دهند که برای پرداخت‌های خود، از موجودی رمزنگاری در کیف پول FTX خود در ۸۰ میلیون فروشگاه تجاری در سراسر جهان استفاده کنند. این شرکت رمزنگاری خاطرنشان کرد که دارندگان کارت نقدی FTX Visa مشمول هیچ گونه هزینه اضافی برای تراکنش و استفاده از کارت نخواهند بود.

منبع: bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.