خالق اتریوم حمله روسیه به اوکراین را جنایت خواند

انتقاد شدید خالق اتریوم از حمله ی روسیه به اوکراین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اسفند ۱۴۰۰

خالق اتریوم از حملات روسیه به اوکراین انتقاد کرد. انتقاد شدید خالق اتریوم از حمله ی روسیه به اوکراین با جنایت خواندن این حملات همراه بود. ویتالیک بوترین که خالق اتریوم است از تصمیم به جنگ پوتین و نیافتن راه‌حل مسالمت‌آمیز برای مشکل اوکراین بسیار ناراضی است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) که خالق و بنیانگذار روسی- کانادایی اتریوم است، با وجود بی‌طرفی شبکه‌اش، دیدگاه و موضع سیاسی خود را به وضوح بیان کرد.

ویتالیک بوترین نوشت:

اتریوم شبکه‌ای خنثی است نه من

روز چهارشنیه ویتالیک بوترین در مورد تصمیم پوتین پستی منتشر کرد که در آن حمله روسیه به اوکراین را جنایتی علیه مردم اوکراین و روسیه، خوانده بود.

وی در ادامه نوشت که از تصمیم پوتین برای کنار گذاشتن راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز در مورد اوکراین و شروع جنگ با این کشور، بسیار ناراضی و ناخوشنود است.

جنگ بین روسیه و اوکراین

ولادیمیر پوتین، استقلال دو منطقه جدایی طلب را به رسمیت شناخت و پس از آن به ارتش خود دستورات لازمه را داد.

وی اعلام کرد که روسیه عملیات ویژه نظامی در اوکراین انجام خواهد داد که در حقیقت نشانگر برنامه پوتین برای تهاجم کامل به اوکراین است.

در اوایل همین ماه بوترین به زبان روسی از پوتین خواست تا تنش‌های منطقه را کاهش دهد. وی در توییت خود نوشت که حمله روسیه به اوکراین قرار است به روسیه، اوکراین و حتی بشریت آسیب برساند.

انتقاد شدید خالق اتریوم از حمله ی روسیه به اوکراین

ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین در سال‌های فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در روسیه متولد شد و در سالی که پوتین رئیس جمهور شد یعنی سال ۲۰۰۰، با خانواده‌ی خود به کانادا مهاجرت کرد.

بوترین دوران جوانی به شدت به دیپلاماسی علاقه‌مند بوده. وی در سال ۲۰۱۷ با پوتین در مورد استفاده‌های شبکه اتریوم نشستی برگذار کرد.

اقدامات پوتین در مورد رمزارزها

اقدامات پوتین به رمزارزهای پایه مثل بیت‌کوین و اتریوم ضربه‌های جدی‌ وارد کرده است. همچنین وی نظرات بانک مرکزی را نادیده گرفته و اعلام کرد که منابع انرژی این کشور کمک زیادی در استخراج بیت‌کوین خواهد کرد.

البته نه پوتین و نه خود کشور روسیه هرگز از ارزهای دیجیتال استقبال نکردند.

منبع: decrypt

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.