رای‌گیری در مورد ایجاد بلاک‌چین جدید ترا به زودی به پایان خواهد رسید

اعلام تاریخ دقیق پایان رای گیری در مورد ایجاد بلاک چین جدید ترا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ خرداد ۱۴۰۱

با اعلام تاریخ دقیق پایان رای گیری در مورد ایجاد بلاک چین جدید ترا، بیش از ۶۷ درصد رای دهندگان، رای مثبت به ایجاد بلاک‌چین جدید دادند. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

رای گیری جامعه‌ی کاربران لونا، در مورد پیشنهاد دو کوون برای ایجاد یک بلاک‌چین جدید ترا، قرار است تا پایان روز به اتمام برسد. تا ساعات پایانی این رای گیری، بیش از ۶۷ درصد دارندگان توکن لونا، رای مثبت به ایجاد بلاک‌چین جدید داده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهند که حدود ۱۲ درصد مخالف و ۲۰ درصد از رای دادن خودداری کرده‌اند.

با این حساب می‌توان گفت تاکنون، نزدیک به ۸۱ درصد از دارندگان LUNA در این رای‌گیری شرکت کرده و به نظر می‌رسد که اکثریتشان از این پیشنهاد حمایت می‌کنند.

بر اساس این پیشنهاد، پس از ایجاد بلاک‌چین جدید ترا، توکن جدید LUNA برای دارندگان فعلی ارسال خواهد شد. همچنین در این بلاک‌چین جدید استیبل‌کوینی با نام UST وجود نخواهد داشت.

بلاک‌چین جدید ترا چه زمانی راه‌اندازی خواهد شد؟

طبق گفته‌ی Do Kwon، بلاک‌چین جدید را می‌توان تا ۲۷ می راه‌اندازی کرد. راه‌اندازی به موقع بلاک‌چین جدید مستلزم آن است که فایل Genesis در ۲۷ می، (درست قبل از راه‌اندازی بلاک‌چین جدید ترا) ایجاد شود.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.