معامله‌گران و مؤسسات وال‌استریت بر سر بیت‌کوین می‌جنگند

جنگ معامله‌گران و مؤسسات وال استریت بر سر بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

در جنگ معامله‌گران و مؤسسات وال استریت بر سر بیت کوین چه کسی برنده خواهد شد؟ سرمایه گذاران معتقدند که اگر فشار فروش در بازار سهام ایالات متحده ادامه یابد، می‌توانند بیت‌کوین را تا سقف ۳۰۰۰۰ دلار اصلاح کنند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

جنگ معامله‌گران و مؤسسات وال استریت بر سر بیت کوین

در بازار سهام ایالات متحده بیت‌کوین هنوز هم تحت فشار شدید فروش است. با سقوط ۲٫۷ درصدی داوجونز (Dow Jones)، قیمت بیت‌کوین (BTC) 2 درصد کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت ۳۸۶۳۹ دلار معامله می‌شود.

سرمایه‌گذاران معتقدند که اگر فشار فروش در بازار سهام ایالات متحده ادامه یابد، بیت‌کوین تا سقف ۳۰۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد که منطقه‌ی خوبی برای خرید است.

با این حال، ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر محبوب بازار رمزارز، بر اساس افزایش عرضه غیرنقدی بیت‌کوین در صرافی‌ها، خاطرنشان می‌کند که بازیگران نهادی در عرضه‌ها، این رمزارز را جمع‌آوری می‌کنند.

جنگ معامله‌گران و مؤسسات وال استریت بر سر بیت کوین

ارائه‌ی وام با پشتوانه‌ی بیت‌کوین

با بررسی داده‌های بازار می‌توان گفت بازیگران نهادی علاقه بیشتری به بیت‌کوین نشان داده‌اند.

برخی از برترین مؤسسات بانکی وال‌استریت با افزایش تقاضای مشتریان شروع به ارائه محصولات و خدمات مرتبط با بیت‌کوین کرده‌اند.

از ۲۸ آوریل، گلدمن ساکس، غول وال‌استریت، ارائه وام با پشتوانه بیت‌کوین را به مشتریان آغاز کرد. این اولین بانک بزرگ ایالات متحده است که وام‌های وثیقه بیت‌کوین را به مشتریان ارائه می‌دهد.

سخنگوی گلدمن ساکس به بلومبرگ گفت: این معامله به دلیل ساختار و مدیریت ریسک ۲۴ ساعته، برای گلدمن جالب بود.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.