فروشگاه زنجیره‌ای والمارت وارد دنیای ارزهای دیجیتال و NFTها خواهد شد

ورود والمارت به دنیای رمزارزها و NFT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ دی ۱۴۰۰

فروشگاه‌ زنجیره‌ای والمارت در حال آماده شدن برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و NFT است. براساس بررسی‌های CNBC از برنامه‌های آینده این غول خرده فروشگاهی مستقر در شهر بنتون‌ویل، والمارت قصد دارد تا در ارزهای دیجیتال و NFTها سرمایه‌گذاری کند. برای بررسی بیشتر خبر ورود والمارت به دنیای رمزارزها و NFT با بیتستان همراه باشید.

ورود والمارت به دنیای رمزارزها و NFT

فروشگاه‌ زنجیره‌ای والمارت برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و NFT آماده می‌شود. والمارت همچنین آماده‌ی ورود به دنیای متاورس نیز می‌شود. والمارت در تلاش است کالاهای مجازی مانند لوازم الکترونیکی، محصولات مراقبت از پوست و  غیره را با برند خود وارد متاورس کند.

جاش گربن، بنیانگذار موسسه حقوقی گربن، در مصاحبه‌ای با CNBC اعلام کرد والمارت فعالیت‌های زیادی در جهت حمله به ارزهای دیجیتال انجام داده است. او افزود:

برنامه‌ریزی‌های زیادی در پشت پرده در حال انجام است. در مورد چگونگی رسیدگی به ارزهای دیجیتال یا چگونگی نمایش متاورس نیز فعالیت‌های زیادی در حال رخ دادن است.

در ماه اکتبر، والمارت میزبانی دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین را در برخی از فروشگاه‌های خود در ایالت متحده آغاز کرد. این اتفاق پس از درگیری این شرکت در یک پرونده پمپ و تخلیه ارز در ماه سپتامبر شروع شد.

کلاهبرداران اعلامیه‌ای جعلی درباره‌ی پذیرش ارز Litecoin توسط والمارت را منتشر کردند و قبل از اینکه والمارت این اعلامیه جعلی را رد کند، قیمت آلت‌کوین افزایش یافته بود.

همچنین این شرکت در ماه آگوست یک متخصص ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین را استخدام کرد. براساس یک نظرسنجی، مشتریان والمارت بیشتر از آمریکایی‌های دیگر به نگهداری بیت‌کوین امیدوار هستند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.