لایحه‌ای با هدف گسترش پذیرش بلاک‌چین در ایالت واشنگتن به تصویب رسید

تصویب لایحه ای با هدف گسترش پذیرش بلاک چین در ایالت واشنگتن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: فرماندار جی اینسلی (Jay Inslee) سرانجام اقدام به تصویب لایحه ای با هدف گسترش پذیرش بلاک چین در ایالت واشنگتن کرد. وی همچنین یک کارگروه در جهت بررسی فرصت‌های موجود برای بهره‌مندی از صنعت بلاک‌چین تشکیل داد.

تصویب لایحه ای با هدف گسترش پذیرش بلاک چین در ایالت واشنگتن

جی اینسلی (Jay Inslee) فرماندار ایالت واشنگتن سه سال پس از وتو اولین پیشنهاد، امروز لایحه‌ای را امضا کرد که هدف آن گسترش پذیرش فناوری بلاک‌چین در بخش‌های مختلف مالی و صنعتی است.

فرماندار واشنگتن همچنین دستور داد تا یک کارگروه بلاک‌چین در واشنگتن تشکیل شود که وظیفه دارند کاربردهای بالقوه مختلف برای فناوری بلاک‌چین را بررسی کنند. این کارگروه متشکل از هفت مقام دولتی و هشت رهبر انجمن‌های تجاری مختلف در سراسر ایالت خواهد بود.

این کارگروه کاربردهای عملی فناوری بلاک‌چین را مطالعه و گزارشی از یافته‌های خود را تا اول دسامبر ۲۰۲۳ به فرماندار واشنگتن ارائه خواهد کرد. شارون براون، سناتور جمهوری خواه این ایالت که اولین بار طرحی را برای پذیرش بلاک‌چین ارائه کرده بود، در اعلامیه‌ای گفت:

ایالت واشنگتن نشان داد آماده است تا از فناوری بلاک‌چین «به نفع همه ساکنان، کارفرمایان و کارگران واشنگتن» استفاده کند.

این قانون جدید اولین گام حیاتی در ایجاد محیطی است که از چشم‌اندازهای تجاری جدید استقبال می‌کند، مشتاق به جستجوی برنامه‌های کاربردی جدید و مایل به شناسایی مدیریت زنجیره تامین بالقوه و فرصت‌های آموزشی STEM است.

جالب است بدانید که واشنگتن آخرین ایالت آمریکا محسوب می‌شود که از فناوری بلاک‌چین یا ارزهای دیجیتال استقبال می‌کند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.