صرافی WazirX سه توکن بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال را از لیست خود حذف می‌کند

حذف ۳ توکن بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال از لیست صرافی WazirX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

صرافی هندی WazirX اعلام کرده است که توکن‌های USD Coin (USDC) ،USDP و TUSD را به تبعیت از شرکت مادر خود یعنی Binance Exchange از لیست توکن‌های تحت پوشش خود حذف خواهد کرد. حذف ۳ توکن بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال از لیست صرافی WazirX می‌تواند تاثیرات منفی بسیاری بر قیمت این توکن‌ها و تمامی استیبل‌کوین‌ها به همراه داشته باشد. برای مشاهده جزئیات بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

حذف ۳ توکن بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال از لیست صرافی WazirX

صرافی ارز دیجیتال هندی WazirX یکی از شرکت‌های زیر مجموعه صرافی بایننس است. این صرافی به تبعیت از شرکت مادر خود تصمیم گرفته ۳ توکن USD Coin (USDC) ،USDP و TUSD را از لیست توکن‌های تحت پوشش خود حذف کند.

در بروزرسانی اخیر، این صرافی اعلام کرد که امکان سپرده کردن این توکن‌ها از قبل متوقف شده و امکان برداشت نیز فقط  تا ساعت ۵ بعد از ظهر ۲۳ سپتامبر ادامه خواهد داشت.

این صرافی اعلام کرد که توکن‌ها از ۲۳ سپتامبر به بعد، به طور خودکار با Binance USD (BUSD) تعویض می‌شوند و این امر تا ۵ اکتبر ادامه خواهد داشت.

تبدیل توکن‌های USD Coin (USDC) ،USDP و TUSD با BUSD به نسبت ۱:۱ خواهد بود و کاربران می‌توانند موجودی USDC ،USDP و TUSD خود را زمانی که تبدیل کامل شود، مشاهده کنند. صرافی بایننس حرکت مشابهی را در ماه گذشته انجام داد که تاثیرات زیادی بر این توکن‌ها داشت.

این حرکت مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. کهنه‌کارهایی مانند جرمی آلیر، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی Circle، در این قضیه از این صرافی حمایت کرد ولی در بسیاری از موارد اشاره کرد که حذف USDC از لیست صرافی‌ها ممکن است روند استیبل‌کوین را تحت شعاع قرار دهد.

منبع: blockchain

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.