کاهش قدرت دلار منجر به افزایش قیمت بیت‌کوین شد!

کاهش قدرت دلار و افزایش قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

بر اساس گزارشات اخیر، کاهش قدرت دلار در بازار منجر به رشد و صعود قیمت بیت‌کوین شده است. با کاهش قدرت دلار و افزایش قیمت بیت کوین این رمزارز به بالاترین سطح قیمتی خود در دو روز اخیر رسید. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

کاهش قدرت دلار و افزایش قیمت بیت کوین

با کاهش قدرت دلار آمریکا، محبوبیت بیت‌کوین در بین سرمایه‌گذاران بیشتر شد؛ به طوری که قیمت این رمزارز تنها در یک شب به ۳۰/۷ هزار دلار رسید. نا گفته نماند این سطح قیمت بالاترین سطحی محسوب می‌شود که بیت‌کوین توانسته در دو روز اخیر به ثبت برساند.

افزایش قیمت بیت کوین

داده‌های ارائه شده توسط Cointelegraph markets pro و Tradingview نشان می‌دهند که جفت ارز BTC/USD در صرافی Bitstamp به قیمت ۳۰/۷۲۵ دلار معامله شده است.

کاهش قدرت دلار آمریکا یکی از اصلی‌ترین دلایل رشد قیمت بیت‌کوین محسوب می‌شود. با توجه به گزارشات، شاخص دلار آمریکا (DYX) بعد از رسیدن به بالاترین سطح خود در عرض یک هفته، ۲ درصد کاهش یافته. به نظر می‌رسد این امر فشار وارده بر بازارهای سهام را نیز کاهش داده است.

کاهش قدرت دلار و افزایش قیمت بیت کوین

کی یانگ جو مدیر عامل پلتفرم تحلیلی Crypto Quant پس از کاهش قدرت دلار با انتشار یک توییت بیان کرده که امروز تازه واردانی که سال گذشته دلار آمریکا خریده بودند، بیش از ۳۴ درصد متضرر شده‌اند.

او نموداری را از باند خروجی‌های خرج نشده (UTXO) به اشتراک گذاشت و نتیجه گرفت سرمایه‌گذارانی که تا کنون یکبار روند نزولی دلار را تجربه کرده‌اند، اکنون بیش از ۳۹ درصد متضرر شده‌اند.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.