لیست شدن شیبا اینو در کارگزاری آنلاین Wealthsimple

لیست شدن شیبا اینو در Wealthsimple
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۰

ولث‌سیمپل (Wealthsimple) شرکت خدمات مالی کانادایی است که در سال ۲۰14 تأسیس و در سال 2020 وارد بازار دیجیتال شد. این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد، سرویس کارگزاری آنلاین Wealthsimple مستقر در تورنتو، پشتیبانی از ارز دیجیتال Shiba Inu را آغاز می‌کند. برای اطلاع از جزئیات خبر لیست شدن شیبا اینو در Wealthsimple با بیتستان همراه باشید.

لیست شدن شیبا اینو در Wealthsimple

Wealthsimple در جولای 2020 وارد تجارت ارزهای دیجیتال شد و یک شرکت تابعه جدید به نام Wealthsimple Digital Assets راه‌اندازی کرد. در ابتدا، کاربران آن می‌توانستند تنها بیت‌کوین و اتر، دو ارز دیجیتال بزرگ را معامله کنند.

این شرکت در ماه ژوئن مجوز کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) را برای گسترش عرضه ارزهای دیجیتال خود دریافت و پشتیبانی از 14 دارایی دیجیتال جدید از جمله Solana، Cardano و Dogecoin را آغاز کرد.

ماه گذشته، این شرکت همچنین صندوق های مبادله‌ای مبتنی بر ارز دیجیتال را ایجاد کرد. Wealthsimple که در سال 2014 تأسیس شد، اکنون بیش از 1/5 میلیون کاربر دارد.

خرید بیش از ۳ میلیون دلار فلوکی توسط نهنگ BNB!

ادامه خبر را بخوانید

این پلتفرم معاملات آنلاین به دلیل اینکه به کاربران اجازه نمی‌دهد تا ارزهای رمزنگاری شده خود را به کیف پول های دیگر انتقال دهند، مورد انتقاد قرار گرفته که علاوه بر این برنامه رابین‌هود نیز مورد انتقاد قرار دارد. مشتریان Wealthsimple فقط می‌توانند ارزهای دیجیتال را در داخل برنامه معامله کنند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده، رقیب رابین‌هود، Public.com پشتیبانی خود از رمزارز شیبا اینو را در ماه اکتبر آغاز کرده است.

منبع خبر: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.