حساب‌های مرتبط با NFT و ارزهای دیجیتال توسط وی چت محدود و یا مسدود خواهند شد!

مسدود شدن حساب های مرتبط با NFT و ارزهای دیجیتال توسط وی چت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های اجتماعی چین به نام وی چت سیاست‌های جدیدی را در قبال حساب‌هایی که اقدام به عرضه خدمات در حوزه ارزهای دیجیتال و NFTها می‌کنند، اتخاذ کرده است. سیاست‌هایی که موجب مسدود شدن حساب های مرتبط با NFT و ارزهای دیجیتال می‌شوند. در ادامه به مسدود شدن حساب های مرتبط با NFT و ارزهای دیجیتال توسط وی چت بیشتر خواهیم پرداخت.

مسدود شدن حساب های مرتبط با NFT و ارزهای دیجیتال توسط وی چت

یکی از برترین پلتفرم‌های کشور چین در حوزه رسانه‌های اجتماعی به نام وی‌چت سیاست‌های خصمانه‌ای در قبال حساب‌هایی که امکان دسترسی به خدمات رمزنگاری یا NFTها را فراهم می‌کنند، اتخاذ کرده است.

طبق دستورالعمل‌های جدید، حساب‌هایی که به صدور، تجارت، و تامین مالی کریپتو و NFT می‌پردازند، محدود یا مسدود خواهند شد و در رده کسب و کارهای غیرقانونی قرار خواهند گرفت.

این خط مشی جدید حوزه تجارت ثانویه NFT را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. وی چت همچنین خاطرنشان می‌کند، با حساب‌هایی که خدمات یا محتوای مربوط به تراکنش ثانویه مجموعه‌های دیجیتال را ارائه می‌کنند نیز باید مطابق با این ماده برخورد شود.

این خبر توسط روزنامه نگار معروف حوزه بلاک‌چین به نام کالین وو منتشر شده است. در نظر داشته باشید که وی چت بیش از ۱/۱ میلیارد کاربرد روزانه در خود چین دارد.

مسدود شدن حساب های مرتبط با NFT و ارزهای دیجیتال توسط وی چت

بر اساس سیاست‌های در پیش گرفته شده، پس از شناسایی تخلفات و شدت آن‌ها برخی اقدامات مثل اصلاح محتوا صورت خواهد گرفت. در برخی موارد نیز حساب مربوطه مسدود خواهد شد.

با این که هنوز قوانین جدی برای فعالیت در حوزه NFTها برای کاربران چینی وضع نشده، اما به طور کلی، مقامات نسبت به NFTها بدبین هستند، چرا که انجمن بانکداری، انجمن مالی اینترنتی و انجمن اوراق بهادار چین در ماه آوریل بیانیه مشترکی صادر کردند و در مورد خطرات پنهان سرمایه‌گذاری در این حوزه به مردم هشدار دادند.

پلتفرم‌های محبوبی مانند WeChat و WhaleTalk پس از اینکه هر دو شروع به حذف یا محدود کردن حساب‌های مرتبط با NFT کردند، از این فناوری نیز فاصله گرفتند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.