چرا جوانان از پرداخت با ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند؟

استقبال جوانان از پرداخت با ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: محبوبیت روزافزون رمزارزها باعث استقبال جوانان از پرداخت با ارزهای دیجیتال شده است. برای سنجش محبوبیت رمزارزها در بین مردم، نظرسنجی‌های متعددی در بازه‌های زمانی مختلف انجام شده است که در ادامه جزئیات آن را برایتان شرح داده‌ایم.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جهانی که اخیرا انجام شده است، بیش از نیمی از متولدین بین 1997 تا 2012 و بیش از یک سوم از متولدین بین 1980 و 1996 از پرداخت با ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند. طبق نتایج این گزارش، دلایل مختلفی باعث استقبال جوانان از پرداخت با ارزهای دیجیتال شده است.

این تحقیق توسط گروه deVere، یک سازمان مشاوره مالی، مدیریت دارایی و فین‌تک پیشرو انجام شد. این گروه بیش از 750 مشتری زیر 42 سال را با استفاده از برنامه موبایل deVere Crypto مورد بررسی قرار داد. در این تحقیقات نظرات شرکت‌کنندگان در بریتانیا، اروپا، آمریکای شمالی، آسیا، آفریقا، استرالیا و آمریکای لاتین جمع آوری شد و مورد بررسی قرار گرفت.

محققان حدس می‌زنند که چون این دو جمعیت با فناوری و رمزارزهای فعلی بزرگ شده‌اند، تمایل بیشتری به پذیرش این نوآوری‌ها به عنوان آینده مالی خود دارند.

به گفته شورای مذهبی اندونزی، ارزهای دیجیتال برای مسلمانان اندونزی ممنوع است!

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

چرا جوانان از پرداخت با رمزارزها استقبال می‌کنند؟

نایجل گرین (Nigel Green)، مدیر عامل و بنیانگذار deVere، در بیانیه مطبوعاتی شرکت و گزارش‌های رسانه‌ای اظهار داشت:

آن‌ها با ورود به بزرگسالی تحت تاثیر جهش عظیم فناوری قرار گرفته‌اند. آن‌ها استفاده راحت، ارزش و پتانسیل عظیم ارزهای دیجیتال را درک می‌کنند.

به نظر می‌رسد که آن‌ها به یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز مستقل و سیستم پرداختی آن نسبت به یک سیستم سنتی که موسسات مالی قدیمی آن را کنترل می‌کنند، اعتماد بیشتری دارند.

این یافته‌ها با داده‌های اخیر منتشر شده در Statista.com، که نشان می‌دهد پذیرش سالانه خرید با بیت‌کوین در تمام گروه‌های سنی افزایش می‌یابد، مطابقت دارد. همانطور که در این نمودار مشاهده می‌شود، بیشترین افزایش سالانه در تمایل به پرداخت‌های بیت‌کوینی، در میان گروه سنی جوانان دیده می‌شود.

استقبال از پرداخت بیت‌کوینی

طبق این نتایج، درصد افرادی که به احتمال زیاد در ۵ سال آینده بیت‌کوین بخرند، ۱۳ درصد به نسبت نظرسنجی قبلی افزایش یافته است.

گرین همچنین اظهار داشت:

آن‌ها ارزش ذاتی ارزهای دیجیتال، که بدون مرز برای اهداف تجاری و بازرگانی در اقتصادهای دیجیتالی استفاده می‌شوند را می‌بینند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.