یک نهنگ جدید، ۳۶ میلیون دلار شیبا اینو خریداری کرد

خرید ۳۶ میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آذر ۱۴۰۰

رمزارز شیبااینو که به عنوان یکی از میم‌کوین‌های محبوب بازار شناخته می‌شود، مورد توجه بسیاری از نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. از این رو به تازگی یک نهنگ حدود ۳۶ میلیون دلار شیبااینو خریداری کرده و موجب تغییراتی در بازار این رمزارز شده است. با بیتستان همراه باشید تا به جزئیات خبر خرید ۳۶ میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ بپردازیم.

خرید ۳۶ میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ

در حالی که اصلاحات در بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد و برخی نهنگ‌ها با وارد شدن به بازار استیبل کوین‌ها، سعی در حفظ سرمایه خود دارند، یکی از نهنگ‌های بازار اقدام به خرید ۳۶ میلیون دلار ارز شیبا کرده است. این در حالی است که ارز SHIB در یک اصلاح ۵۰ درصدی قرار دارد.

پیش از این هم نهنگ‌های شیبااینو بیش از ۴ درصد از کل دارایی خود را به فروش رساندند و تصمیم گرفتند وجوه خود را به بازار ارز Tether منتقل کنند.

این رقم (۳۶ میلیون دلار) معادل ۸۵۰ میلیارد توکن شیبا اینو است. نهنگ ناشناس در حالی اقدام به خرید این میزان رمزارز شیبااینو کرده که قیمت SHIB در سراشیبی سقوط قرار دارد و ممکن است افت شدیدی داشته باشد.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از فروش ارز شیبااینو توسط سرمایه گذاران به دست آورید

فروش شیبااینو توسط نهنگ‌های بازار دیجیتال!

افت قیمت شیبااینو در حالی صورت می‌گیرد که قبلا یک افزایش قیمت ۲۳ درصدی داشت. در بازار میم‌کوین‌ها نیز به نظر می‌رسد دیگر ارزها از الگوی شیبااینو پیروی می‌کنند. به عنوان مثال ارز دیجیتال Floki حدود ۵۹ درصد و دوج‌کوین نیز ۳۵ درصد از بالاترین قیمت خود در چند روز اخیر افت پیدا کرده‌اند.

در زمان نگارش این خبر، Shiba Inu با قیمت ۰/۰۰۰۰۴۳ دلار معامله می‌شود. این نقطه به عنوان منطقه پشتیبانی این توکن محسوب می‌شود، چرا که در ۱۹ نوامبر نیز این سطح را تجربه کرده بود و موفق شد که از این سطح ۲۰ درصد رشد داشته باشد.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.