جابجایی ۱/۴۹ میلیون دلار ARB توسط یک نهنگ: حجم معاملات آربیتروم افزایش یافت

جابجایی ۱/۴۹ میلیون دلار ARB توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: یکی از نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال برای خرید ۱/۴۹ میلیون دلار آربیتروم، اتریوم‌های خود را به ارزش ۲/۲۴ میلیون دلار فروخت. با جابجایی ۱/۴۹ میلیون دلار ARB توسط یک نهنگ حجم معاملات این توکن نیز افزایش یافت. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه باشید.

جابجایی ۱/۴۹ میلیون دلار ARB توسط یک نهنگ

یکی از نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال با فروش اتریوم‌های خود به ارزش ۲/۲۴ میلیون دلار اتریوم، اقدام به خرید ۱/۴۹ میلیون دلار توکن آربیتروم کرده است. این نهنگ با انجام ۲۳ معامله توانست آربیتروم را در محدوده قیمتی ۱/۵ دلار خریداری کند. شایان ذکر است که از این خرید نیز ۶۵ درصد سود به دست آورد.

خرید آربیتروم توسط یک نهنگ

طبق گزارشات اخیری که ارائه شده، امروز نیز نهنگ دیگری ۱۱ میلیون توکن آربیتروم را به ارزش ۱۸ میلیون دلار خریداری کرد. اگر این نهنگ تصمیم بگیرد که آربیتروم را در قیمت ۱/۴۶ دلار بفروشد، سودی که از این فروش به دست می‌آورد حدود ۴/۵۴ میلیون دلار خواهد بود.

خرید آربیتروم توسط یک نهنگ

نهنگ‌ها از چهره‌های قدرتمند و تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال هستند. نظارت بر فعالیت نهنگ‌ها به معامله‌گران کمک می‌کند تا تصمیمات تجاری آگاهانه‌ای را اتخاذ کنند.

جابجایی ۱/۴۹ میلیون دلار ARB توسط یک نهنگ

با افزایش ۷/۵۵ درصدی قیمت توکن آربیتروم در ۲۴ ساعت گذشته، نمودارها حرکت صعودی را برای این رمزارز نشان می‌دهند. این توکن از دیروز روند صعودی پیدا کرد و گاوها توانسته‌اند قیمت را به بالاترین سطح روزانه یعنی ۱/۷۲ دلار برسانند.

در حال حاضر، این توکن با قیمت ۱/۶۵ دلار معامله می‌شود. سطح مقاومت این توکن اکنون ۱/۷۰ دلار تعیین شده. اگر گاوها بتوانند قیمت را بالا نگه دارند، قیمت نیز از سطح مقاومت ذکر شده عبور کرده و به بالاترین حد خود خواهد رسید. از سوی دیگر، اگر روند خرید این رمزارز کاهش یابد، ممکن است ARB به سطح زیر ۱/۵۰ دلار بازگردد.

شایان ذکر است که با افزایش قیمت، حجم معاملات و ارزش بازار این توکن نیز افزایش یافته است. در حال حاضر حجم معاملات ۲۴ ساعته آربیتروم ۲/۳۳ میلیارد دلار و ارزش بازار آن ۲/۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

نمودار ۴ ساعته قیمت Arbitrum نشان می‌دهد که گاوها قیمت این رمزارز را کنترل می‌کنند. احتمالا قیمت این توکن برای مدت کوتاهی به بالای سطح ۱/۵۰ دلار خواهد رسید. همانطور که اندیکاتورها نشان می‌دهند، این توکن در یک الگوی روند صعودی قرار گرفته است.

جابجایی ۱/۴۹ میلیون دلار ARB توسط یک نهنگ

منبع: investorbites

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.