یک نهنگ بازار 100 میلیارد توکن شیبااینو خریداری کرد

خرید بیش از ۱۰۰ میلیارد توکن شیبااینو توسط یک نهنگ بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۱

از عرضه جهانی بازی Shiba Eternity در ۶ اکتبر، وضعیت شیبااینو روز به روز بهتر شده است. پس از بررسی شرایط موجود کاربران و سرمایه‌گذاران زیادی به این میم‌کوین بزرگ علاقه شدید نشان داده‌اند. به طوری که امروز پلتفرم Etherscan گزارش خرید بیش از ۱۰۰ میلیارد توکن شیبااینو توسط یک نهنگ بزرگ را در پستی منتشر کرد. برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد خبر با بیتستان همراه باشید.

خرید بیش از ۱۰۰ میلیارد توکن شیبااینو توسط یک نهنگ بزرگ

وضعیت شیبا اینو طی روزهای اخیر بهتر شده و می‌توان گفت این رمزارز در نقطه عطف خود قرار دارد. این قضیه توجه تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

برای مثال کمی قبل تر پلتفرم Etherscan، تراکنش بزرگ جدیدی را گزارش داد که در آن نهنگی ۱۰۰ میلیارد توکن شیبااینو خریداری کرده است. این تراکنش در یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال صورت گرفته و شیبااینوهای خریداری شده به یک کیف پول منتقل شده است.

این نهنگ که فعالیت کمی داشته، پس از عرضه اخیر بازی Shiba Eternity تصمیم به خرید شیبااینو گرفته است. همچنین با توجه به آمار به دست آمده، می‌توان گفت در حال حاضر شیبااینو دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود و این خود می‌تواند دلیل دیگری برای خرید این میم‌کوین توسط نهنگ بزرگ باشد.

خرید بیش از ۱۰۰ میلیارد توکن شیبااینو

خرید ۱/۱ میلیون دلار SHIB

بر اساس گزارش Etherscan، یک نهنگ در مجموع ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ Shiba Inu به ارزش ۱,۱۰۸,۰۰۰ دلار از صرافی Kucoin خریداری کرده است.

به نظر می‌رسد این نهنگ پس از توجه گسترده سرمایه‌گذاران جدید به شیبااینو، تصمیم به خرید این ارز دیجیتال گرفته است. یکی از دلایل مهم افزایش توجه به شیبااینو، عرضه جهانی بازی Shiba Eternity در ۶ اکتبر است که نظر بسیاری از افراد علاقه‌مند به کریپتو را به خود جلب کرده است.

به محض انتشار جهانی این بازی در سیستم عامل‌های iOS و Android، تعداد کاربرانی که این بازی را دانلود کردند به حدی رسید که این برنامه به لیست ۲۰ برنامه‌ی برتر اپ استور راه یافت. در فروشگاه Google Play، تعداد دانلودها در برخی مناطق به بیش از ۱۰,۰۰۰ دانلود رسیده.

با افزایش دانلود این بازی محبوبیت شیبااینو نیز بیشتر شد، به طوری که پس از عرضه بازی تعداد دارندگان شیبااینو ۲۲۲۰ نفر افزایش یافت و به تعداد ۲,۱۹۳,۵۲۰ کاربر رسید.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.