نهنگی ۲۵۰۰ بیت‌کوین را به صرافی بایننس منتقل کرد: قیمت بیت‌کوین چه تغییری خواهد کرد؟

انتقال ۲۵۰۰ بیت کوین به صرافی بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

نهنگ بیت‌کوین ۲,۵۰۰ توکن BTC به ارزش ۶۲ میلیون دلار را به صرافی ارز دیجیتال Binance منتقل کرد. انتقال ۲۵۰۰ بیت کوین به صرافی بایننس همیشه نشانه‌ی خوبی نیست و به احتمال زیاد این توکن‌ها برای فروش به این صرافی منتقل شده‌اند. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

به نظر می‌رسد با افزایش شدید قیمت بیت‌کوین، نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ کریپتو با هدف خرید گسترده برای بار دیگر وارد عمل شده‌اند.

با سقوط شدید سهام بانک ایالات متحده در روز دوشنبه به دلیل ورشکستگی بانک Silicon Valley و بانک Signature، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال از افزایش ارزش رمزارزها آسوده خاطر شدند.

نهنگ‌ها می‌خواهند از افزایش قیمت بهره برند

در حالی که قیمت بیت‌کوین به حدود ۲۴,۷۰۰ دلار رسیده، نهنگ‌های این رمزارز بزرگ به احتمال زیاد امیدوارند از شرایط فعلی بهترین استفاده را ببرند. طبق گزارش Whale Alert، حدود ۲,۵۰۰ بیت‌کوین از یک کیف پول ناشناس به صرافی ارز دیجیتال Binance منتقل شده است.

انتقال ۲۵۰۰ بیت کوین به صرافی بایننس

طبق گزارشات منتشر شده در ۵ اکتبر، ۱۱ نوامبر و ۱ دسامبر ۲۰۲۲، یک نهنگ بزرگ بیت‌کوین ۱۵,۷۶۲ دلار توکن BTC را  از Huobi و Binance با میانگین قیمت ۱۹,۹۶۷ دلار دریافت کرده است. با قیمت فعلی ۲۴,۷۲۰ دلار، در صورت فروش دارایی، حاشیه سود فروش این توکن‌ها ۱۱/۸۸ میلیون دلار محاسبه شده.

طبق گزارش CMC، بیت‌کوین امروز با قیمت ۲۴,۷۲۰/۶۷ دلار آمریکا در بازار رمزارزها معامله می‌شود. حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز به ۴۷,۸۰۲,۲۰۶,۴۳۷ دلار رسیده. علاوه بر این، باید خاطر نشان شد که قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴/۸۵ درصد کاهش داشته است.

منبع: thenewscrypto

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.