بیت‌کوین با حمایت نهنگ‌ها به 21 هزار دلار رسید! قیمت باز هم رشد خواهد کرد؟

نهنگ ها، در حال حمایت از بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: نهنگ ها، در حال حمایت از بیت کوین هستند. باتوجه به داده‌ها، این رمزارز اکنون به سطح قیمت ۲۱ هزار دلار رسیده است. برای اطلاع از جزئیات در ادامه خبر با ما همراه باشید.

نهنگ ها، در حال حمایت از بیت کوین

بیت‌کوین روز ۱۰ سپتامبر تلاش می‌کرد تا مقاومت پیش آمده در ماه آگوست را بشکند؛ از این رو، نهنگ‌ها تصمیم گرفتند این رمزارز را خریده و قیمت آن را بالا ببرند.

نهنگ‌ها سرمایه‌گذاری بر روی این رمزارز را از ۹ سپتامبر آغاز کردند. با آغاز خرید توسط نهنگ‌ها، این رمزارز رشد ۱۰ درصدی را ثبت کرد.

تجزیه و تحلیل‌های انجام شده توسط تیم Whalemap نشان می‌دهند که خرید بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها بر روی قیمت این رمزارز تاثیر گذاشته است. قبلا سطح ۱۹ هزار سطحی مناسب برای خرید این رمزارز محسوب می‌شد، اما با افت قیمت بیت‌کوین در دو ماه گذشته، این سطح به مقادیر پایین‌تری افت کرد.

با توجه به گزارشات کوین تلگراف، مناسب‌ترین سطح قیمتی برای خرید بیت‌کوین ۱۶ و ۱۳ هزار دلار به حساب می‌آید. تیم Whalemap بیان کرد که خرید بیت‌کوین در سطح قیمتی ۱۹ هزار دلار، باعث رشد این رمزارز شده است.

حمایت از بیت کوین

میشائل ون دی پوپ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، با انتشار توییتی اعلام کرد بیت‌کوین در نزدیکی ۲۱ هزار دلاری باقی مانده و امکان دارد برای مدت کوتاهی در این قیمت ثابت بماند.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.