نهنگ‌ها با افت بازار کریپتو، به دنبال خرید اتریوم و استیبل‌کوین‌های مختلف هستند

افزایش خرید اتریوم و استیبل کوین ها توسط نهنگ های بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

کاهش شدید بازار کریپتو تا پایین‌ترین سطح خود در ۲۰۲۲، باعث افزایش خرید اتریوم و استیبل کوین ها توسط نهنگ های بزرگ شد. با این که به نظر می‌رسد نهنگ‌های بزرگ به شدت در حال خرید استیبل‌کوین و چند توکن انتخابی خاص هستند، ولی این امر تا کنون کمکی به افزایش قیمت این رمزارزها نکرده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

اخیرا با کاهش شدید قیمت رمزارزها در بازار، به نظر می‌رسد نهنگ‌های بزرگ در حال خرید اتریوم و چند استیبل‌کوین هستند.

البته تراکنش‌های نهنگ‌ها می‌تواند به بعضی توکن‌ها کمک کند تا قیمت خود را سریع‌تر بازیابی کنند. به نظر می‌رسد برخی از ارزهای دیجیتال اصلی نیز وضعیت بهتری دارند و اندکی بالاتر از پایین‌ترین سطح روزانه معامله می‌شوند.

داده‌های Whalestats نشان می‌دهد که نهنگ‌های اتریوم (ETH) بیشترین خرید ETH ،USDC و USDT را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند. تقاضا برای خرید استیبل‌کوین‌ها عمدتاً به دلیل نوسانات شدید بازار است که معامله‌گران را به سمت پناهگاه‌های امنی مثل این نوع توکن‌ها سوق می‌دهد.

نهنگ‌های اتریوم توکن خریداری می‌کنند

داده‌ها نشان می‌دهد که نهنگ‌ها به طور متوسط ​​در هر تراکنش نزدیک به ۲ میلیون دلار ETH خریداری می‌کنند. در حالی که این توکن در هفته گذشته نزدیک به ۱۷ درصد سقوط کرده است.

تبدیل ETH به یک شبکه اثبات سهام (PoS) نیز این اطمینان را افزایش داده است که این توکن به طور گسترده‌تری به ویژه توسط موسسات پذیرفته خواهد شد.

دیگر رمزارزهای غیر پایداری که توسط نهنگ‌ها خریداری شدند، Shiba Inu (SHIB) ،Chainlink (LINK) و Decentraland’s Mana (MANA) هستند. LINK یک بازیگر اصلی در قراردادهای هوشمند اتریوم است.

برای اولین بار استیبل کوین UST Terra در لیست ۱۰ توکن خریداری شده‌ی برتر قرار گرفت که احتمالاً نشان می‌دهد نهنگ‌ها در انتظار بالا رفتن قیمت این استیبل‌کوین هستند.

هنوز هم میزان فروش بیشتر از خرید است

با وجود این مقدار خرید در میان نهنگ‌ها، داده‌ها نشان می‌دهد که احساسات نزولی تا حد زیادی بازار را هدایت می‌کند. همچنین در میان نهنگ‌ها میزان فروش بسیار بیشتر از خرید بود، به طوری که ETH به طور متوسط ​​۵٫۵ میلیون دلار در هر تراکنش فروخته شد.

این قضیه در قیمت این رمزارزها نیز منعکس شده است، به طوری که اکثر توکن‌های نام برده در هفته گذشته به شدت کاهش یافته‌اند. در حالی که بازار کریپتو اکنون نشانه‌هایی از ثبات را نشان می‌دهد، ولی مشخص نیست که بازار در کوتاه مدت چه جهتی را در پیش خواهد گرفت.

منبع: coingape

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.