نهنگ‌ها بی سر و صدا لایت کوین خریداری می‌کنند

خرید لایت کوین توسط نهنگ‌های بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۰

داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال، Santiment نشان دهنده افزایش خرید و انباشت لایتکوین ($LTC) در بین نهنگ‌های بازار است. این انباشت در زمانی اتفاق افتاد که بازار شاهد ریزش‌های شدیدی برای جفت LTC/BTC بود. برای خواندن خبر خرید لایت کوین توسط نهنگ‌های بازار با بیتستان همراه باشید.

خرید لایت کوین توسط نهنگ‌های بازار

داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment نشان دهنده این است که نهنگ‌های بازار در ۱۵ هفته گذشته در حال خرید لایت‌کوین ($LTC) بوده‌اند.

شرکت تحلیلی Santiment، داده‌های ۱۵ هفته گذشته و آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین ۱۰۰۰۰ تا ۱ میلیون LTC دارند را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. نهنگ‌های لاین‌کوین خرید و انباشت می‌کنند و طولانی‌ترین دوره انباشت آن‌ها از سال ۲۰۱۷ شروع شده است. این نهنگ‌ها در حال حاضر ۵ درصد از عرضه لایت‌کوین را به دارایی‌های خود اضافه کردند.

خرید لایت کوین توسط نهنگ‌های بازار

این انباشت در زمانی اتفاق افتاد که  بازار شاهد ریزش‌های شدیدی در جفت LTC/BTC بود. در جریان این ریزش‌ها ارزش LTC/BTC تا ۰٫۰۰۳ BTC کاهش یافت. البته در چند روز گذشته حدود ۶ درصد ارزش LTC/BTC افزایش یافته است.

پایین آمدن لایت‌کوین در برابر ارزهای دیجیتال پرچمدار نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال انباشت این ارز دیجیتال بوده و یک حرکت صعودی در برابر BTC را پیش‌بینی می‌کنند.

خرید لایت کوین توسط نهنگ‌های بازار

نمودار LTCBTC از طریق TradingView

لایت‌کوین یک ارز دیجیتالی است که اغلب به عنوان یک شبکه آزمایشی برای بیت‌کوین استفاده می‌شود.

علاوه بر این، لایت‌کوین، از سال ۲۰۱۹ روی اجرای پروتکل حریم خصوصی غیرمتمرکز  MimbleWimble کار کرده است. رابی کلمن (Robbie Coleman)، مدیر عامل لایت‌کوین، اخیراً اعلام کرده است که اکنون در مرحله «بررسی کد نهایی» برای ایجاد حریم خصوصی برای LTC است.

بر اساس گزارشات، انجمن بانک ملی ایالات متحده، پنجمین بانک تجاری بزرگ در ایالات متحده، یک سرویس نظارتی ارز دیجیتال را با هدف مدیریت سرمایه‌گذاری راه‌اندازی کرده است.

منبع: cryptoglobe

لایت‌ کوین بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.