در طول هفته گذشته حدود ۹ تریلیون شیبااینو توسط نهنگ‌های بزرگ تصاحب شده است

تصاحب حدود ۹ تریلیون شیبااینو توسط نهنگ های بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: در طول هفته گذشته، نهنگ‌های برتر اتریوم حدود ۹ تریلیون توکن Shiba Inu به ارزش تقریباً ۱۲۸ میلیون دلار را جمع آوری کردند. تصاحب حدود ۹ تریلیون شیبااینو توسط نهنگ های بزرگ در طول هفته گذشته باعث شد که این رمزارز به دومین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

پلتفرم WhaleStats که کیف پول‌های نهنگ‌های ارزهای دیجیتال برتر را در چندین بلاک‌چین از جمله اتریوم و BNB Chain ردیابی می‌کند، داده‌هایی را منتشر کرده که نشان می‌دهند از اول فوریه، ۱۰۰ سرمایه‌گذار بزرگ اتریوم، شروع به خرید میم‌کوین شیبااینو در حجم‌های بزرگ کرده‌اند.

دارایی شیبااینو این نهنگ‌ها از حدود ۵۹۹ میلیون دلار به ۷۲۸,۹۸۱,۳۹۹ دلار افزایش یافته است. این بدان معناست که نهنگ‌های بزرگ، در طول هفته‌ی گذشته ۸,۷۴۹,۱۴۵,۵۹۱,۲۵۰ توکن شیبااینو خریداری کرده‌اند.

طبق داده‌ها این رقم ۱۸/۵ درصد از پرتفوی نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد. به همین ترتیب SHIB اکنون پس از اتریوم در جایگاه دوم از نظر توکن‌های ذخیره شده توسط نهنگ‌ها قرار دارد و پس از آن استیبل کوین USDT (17/42 درصد) و USDC (14/21 درصد) رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

بنابراین، SHIB اکنون بزرگترین دارایی رمزنگاری شده است که توسط کیف پول‌های متعلق به نهنگ‌های اتریوم نگهداری می‌شود و در حال حاضر، بیشترین معامله را توسط نهنگ‌های برتر اتریوم دارد.

تصاحب حدود ۹ تریلیون شیبااینو توسط نهنگ های بزرگ

۳/۲ تریلیون SHIB به آدرس ناشناسی منتقل شد

Whale Alert گزارش داد که در آخر هفته، یک تراکنش بسیار بزرگ شیبااینو بین دو کیف پول ناشناس صورت گرفته و در مجموع ۳,۲۱۶,۳۰۷,۲۴۰,۷۹ توکن شیبااینو از یک آدرس به آدرس دیگر منتقل شده است. البته، مقدار انتقال صورت گرفته می‌تواند نشان از یک تراکنش داخلی یک صرافی رمزنگاری نیز بوده باشد.

۳٫۲ تریلیون SHIB به آدرس ناشناسی منتقل شد

طبق گزارشات هفته‌ی گذشته، یک معامله‌گر ارز دیجیتال در بایننس، ۶ تریلیون SHIB را در بیش از ۱۰ تراکنش خریداری کرده بود.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.