معامله بیش از ۱/۸ میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها

معامله بیش از ۱/۸ میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آبان ۱۴۰۰

بعد از این که دومین ارز دیجیتال برتر بازار رمزارزها به بالاترین قیمت خود در تاریخ دست پیدا کرد، نهنگ‌ها وارد عمل شدند و اقدام به معامله بیش از ۱/۸ میلیارد دلار اتریوم کردند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری در رابطه با معامله بیش از ۱/۸ میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها خدمتتان قرار دهیم.

معامله بیش از ۱/۸ میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها

طبق داده‌های منتشر شده توسط Whale Alert، در ۱۷ ساعت گذشته، نهنگ‌ها بیش از ۱/۸ میلیارد دلار اتریوم را در میان کیف پول‌های خود جابه‌جا کرده‌اند. این حجم از انتقال اتریوم زمانی اتفاق افتاد که این ارز در تاریخ ۳ نوامبر به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۴/۶۶۴ دلار رسید.

سرویس اصلی ردیابی بلاک‌چین چندین تراکنش بزرگ را شناسایی کرده که در بزرگترین آن‌ها حدود ۲۲۹,۷۶۶ اتریوم بین کیف پول‌ها انتقال داده شده بود. ارزش این میزان اتریوم برابر است با ۱,۰۵۷,۶۰۸,۳۶۴ دلار پول نقد.

معامله بیش از ۱/۸ میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها

در زیر می‌توانید مهم‌ترین دلایل رشد قیمت اتریوم را هم بخوانید

مهم‌ترین دلایل رشد قیمت اتریوم در روزهای اخیر

در مورد سایر نقل و انتقالات انجام گرفته نیز باید خدمتتان بیان کنیم، میزان انتقال این رمزارز از ۱۰,۰۰۰ اتریوم تا ۲۵,۰۰۰ اتریوم متغیر بود. با این حال، چند تراکنش توسط صرافی Binance به آدرس‌های ناشناخته هم صورت گرفت.

در زمان نگارش این خبر، بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط CoinMarketCap، دومین سکه پرطرفدار یعنی ETH، با قیمت ۴۵۴۴ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.