۱/۱۷۵ میلیارد دلار بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها از کوین‌بیس خارج شد

خروج ۱/۱۷۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ ها از کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: مقدار بسیار زیادی بیت‌کوین از صرافی بزرگ کوین‌بیس به کیف پول‌های ناشناس منتقل شده، در حالی که قیمت بیت‌کوین ۸ درصد کاهش یافته است. Whale Alert با ردیابی تراکنش‌ها، خروج ۱/۱۷۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ ها از کوین بیس را تایید کرد.

مقدار بی‌سابقه‌ای بیت‌کوین از صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس خارج شده است که ارزشی بالغ بر ۱/۱۷۵ میلیارد دلار دارند. سرویس ردیابی تراکنش‌های صنعت کریپتو، Whale Alert سه تراکنش را ردیابی کرده که اقدام به جابجایی این میزان بیت‌کوین کرده‌اند.

بر اساس چندین توییت منتشر شده توسط پلتفرم Whale Alert، طی ۱۰ ساعت گذشته، چندین انتقال قابل توجه بیت‌کوین رخ داده (هر کدام نزدیک به ۱۰,۰۰۰ بیت کوین را منتقل می‌کردند) که به موجب آن‌ها مقدار زیادی BTC از صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس خارج شده است. ارزش کلی انتقالات صورت گرفته بیش از ۱/۱۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

جابجایی ۳۰,۰۰۰ بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها

Whale Alert سه انتقال عظیم بیت‌کوین از Coinbase به آدرس‌های رمزنگاری ناشناس را شناسایی کرده است. در هر انتقال، بین ۹۸۵۰ تا ۹۹۰۰ بیت‌کوین منتقل شده.

پیش از جابجایی ۳۰ هزار بیت‌کوین، Whale Alert گزارش داده بود که ۲۱۰۲ بیت‌کوین در طی دو تراکنش به کوین‌بیس منتقل شده است. ارزش این میزان BTC وارد شده به کوین‌بیس، ۸۱/۴ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

خروج ۱/۱۷۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ ها از کوین بیس

افت ۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در سه روز

طی چند روز گذشته، ارز دیجیتال پیشرو بازار کریپتوکارنسی ارزش خود را از دست داده، به طوری که از ۹ مارس، بیش از ۸ درصد کاهش قیمت داشته است. این ارز دیجیتال از ۴۲,۵۴۰ دلار به ۳۹,۰۷۲ دلار سقوط کرده.

خروج ۱/۱۷۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ ها از کوین بیس

همچنین دو منبع در کریپتو توییتر خبری را منتشر کردند مبنی بر این که میزان شورت‌های BTC در صرافی بیت‌فینکس افزایش زیادی داشته است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.