چرا روند بازار صعودی نمی‌شود؟ کاهش عرضه تتر، یکی از دلایل مهم است

چرا روند بازار صعودی نمی‌شود؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: عوامل زیادی هستند که مستقیما بر عملکرد دارایی‌های دیجیتال و بازار کریپتو تاثیر می‌گذارند. با بررسی این عوامل می‌توان پی برد که چرا روند بازار صعودی نمی‌شود؟ یکی از اصلی‌ترین معیارهایی که باید به آن توجه داشت، وضعیت استیبل‌کوین تتر است. عملکرد کاربران در بازار این رمزارز تاثیر زیادی در کل بازار کریپتو دارد.

چرا روند بازار صعودی نمی‌شود؟

عوامل زیادی وجود دارند که مستقیماً بر عملکرد رمزارزها در بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارند. بازار استیبل‌کوین تتر یکی از مهم‌ترین عواملی است که هر معامله‌گر ارز دیجیتال می‌تواند هنگام تحلیل وضعیت بازار از آن استفاده کند.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Santiment، آدرس‌هایی که از ۱۰۰,۰۰۰ دلار تا ۱۰ میلیون دلار تتر نگهداری می‌کنند، به پایین‌ترین حد خود در سه سال اخیر نزدیک شده‌اند. همین امر نشان می‌دهد که بازار حجم زیادی از سرمایه‌گذاران را از دست داده و قدرت خرید برای حمایت از بازار چندان زیاد نیست!

چرا روند بازار صعودی نمی‌شود؟

عرضه و سرمایه گذاری تتر معمولاً منعکس کننده جریان واقعی سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال است. هر زمان که نهنگ‌ها شروع به جمع‌آوری Tether می‌کنند، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش جریان ورودی و روند صعودی است.

در حال حاضر به دلیل کاهش میزان سرمایه‌گذاری در تتر، بازار نیز روند نزولی پیدا کرده و تا این لحظه تلاش جدی برای بهبود خود انجام نداده است. از نوامبر ۲۰۲۱، شاهد کاهش تدریجی درصد تتر در آدرس‌های نهنگ‌ها بودیم. چنین وضعیتی نشان می‌دهد که بسیاری از سرمایه‌گذاران خصوصی و نهادی پس از رسیدن بیت‌کوین به ATH تصمیم به ترک بازار گرفتند.

علی رغم عدم پویایی در بازار تتر، بازار آنقدر هم که برخی از سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند افت نکرده است؛ چرا که بر اساس برخی از داده‌های موجود، میزان خروجی واقعی از صنعت دارایی‌های دیجیتال نزدیک به ۷۰٪ نیست!

بر اساس گزارش‌ها، اگر چنین تصور کنیم که سرمایه‌گذاران ممکن است وجوه خود را به بازار استیبل‌کوین‌های دیگر به غیر از تتر تزریق کنند، میزان خروجی‌ها کاهش یافته و بازار می‌تواند دوباره بهبود پیدا کند.

منبع: u.today

تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.