چرا بیت کوین هنوز به ۱۰۰ هزار دلار نرسیده است؟ پیتر تیل از پشت پرده این ماجرا پرده برداشت

چرا بیت کوین هنوز به ۱۰۰ هزار دلار نرسیده است؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱

پیتر تیل (Peter Thiel)، به این سوال پاسخ داد که چرا بیت کوین هنوز به ۱۰۰ هزار دلار نرسیده است؟ وی مدعی است که افرادی ماند وارن باف (Warren Buffett) و جیمی دیمون (Jamie Dimon) مقصر این قضیه هستند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پیتر تیل (Peter Thiel)، سرمایه‌گذاران ارشد آمریکایی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و آن‌ها را به تلاش برای آسیب رساندن به بیت‌کوین متهم کرده است.

پیتر تیل، بیزنس‌من، فعال سیاسی و نویسنده آمریکایی است. وی یکی از مؤسسین Paypal و اولین سرمایه‌گذار حرفه‌ای فیس‌بوک می‌باشد که در سال ۲۰۱۴ با ۲٫۲ میلیارد دلار ثروت در فهرست میداس فوربز در رتبه چهارم قرار داشت.

آیا سرمایه‌گذاران برجسته آمریکایی مقصراند؟

تیل، برخی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران آمریکایی را در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۲ مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که این افراد در واقع مسئول شکست ارزهای دیجیتال پرچمدار هستند.

وی مدعی بود این سرمایه‌گذاران مانع بزرگی برای رسیدن بیت‌کوین به نقطه عطف ۱۰۰۰۰۰ دلار هستند.

این کارآفرین بزرگ به طور خاص وارن بافت، مدیر عامل شرکت برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)، را مورد انتقاد قرار داد. تیل همچنین از جیمی دیمون ( Jamie Dimon)، مدیرعامل JPMorgan Chase و لری فینک (Larry Fink)، مدیرعامل BlackRock نیز انتقاد کرد.

تیل معتقد است که افراد ذکر شده با تمرکز بر سرمایه‌گذاری‌های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) سعی دارند به بیت‌کوین آسیب برسانند.

شایعه شده بود که Blackrock پشت تصمیم تسلا برای توقف پرداخت با بیت‌کوین، به بهانه نگرانی‌های مربوط به آب و هوا بوده است.

Silicon Valley mogul اوایل سال تصمیم به خروج از هیئت مدیره متا گرفت. این اقدام به محافظه‌کاران اجازه داد تا بر حمایت از نامزدهای راست افراطی برای انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ تمرکز کنند.

در ماه اکتبر، تیل گفت که بیت‌کوین از ۶۰۰۰۰ دلار فراتر خواهد رفت. وی ادامه داد که بالا رفتن بیت‌کوین از سطح ۶۰ هزار دلاری نشانه این است که رژیم “فرسوده” حاکم بر رمزارزها در آستانه فروپاشی است. سپس تیل رشد بزرگ بیت‌کوین را به تورم خارج از کنترل مرتبط کرد.

بزرگترین ارز دیجیتال جهان که در ۱۰ نوامبر به ۶۹,۰۴۴ دلار رسیده بود، در حال حاضر در صرافی Bitstamp در قیمت ۴۳,۶۷۴ دلار معامله می‌شود.

با این حال، مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال اخیراً گفته است که اگر صندوق فدرال کمتر با بیت‌کوین مقابله کند، این رمزارز می‌تواند در سال ۲۰۲۲ با افزایش چشمگیر قیمت روبه‌رو شود.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.