چرا توکن CAKE حدود ۷ درصد رشد کرده است؟

توکن CAKE حدود ۷ درصد رشد کرده است
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: توکن PancakeSwap (CAKE) در چند هفته گذشته تحت فشار فروش زیاد، دچار روند نزولی گشته و با قیمت پایین‌تری در بین کاربران معامله می‌شد؛ اما این رمزارز به تازگی ۷ درصد رشد کرده که اصلی‌ترین دلیل آن، اجرای برخی برنامه‌ها توسط صرافی پنکیک‌سوآپ است. در ادامه به این که چرا PancakeSwap رشد کرد؟ بیشتر خواهیم پرداخت.

چرا PancakeSwap رشد کرد

PancakeSwap و توکن اختصاصی آن به نام CAKE چند هفته‌ای است که تحت فشار فروش شدید قرار گرفته، اما صرافی PancakeSwap اخیرا پیشنهادی را مطرح کرد که موجب شد تا توکن CAKE رشد کند.

در واقع پنکیک‌سوآپ قصد دارد که عرضه توکن CAKE را خنثی کرده و کاهش دهد. به این نحو که میزان توکن سوزانده شده در هر بلوک، از میزان CAKE ضرب شده در هر بلوک بیشتر شود.

از زمان اعلام این خبر قیمت PancakeSwap بیش از ۷ درصد رشد کرده است. توکن CAKE در زمان نگارش این خبر با قیمت ​​۳/28 دلار معامله می‌شود. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز به ۷۴/۹ میلیون دلار می‌رسد. ارزش بازار PancakeSwap نیز حدود ۴۹۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

با وجود این رشد و آمار مثبت، PancakeSwap طی ۳۰ روز گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

طبق پیشنهاد صرافی PancakeSwap، ضرب توکن CAKE در هر بلوک از ۴۰ توکن به ۱۴/۲۵ کاهش یافته است.

همچنین قرار است که این توکن در طول هفته سوزانده شود. با توکن سوزی‌هایی که صورت خواهد گرفت، انتشار توکن کیک در هر بلوک به ۱۱ توکن خواهد رسید.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.