چرا قیمت شیبااینو بعد از توییت ایلان ماسک کاهش یافت؟

چرا قیمت شیبااینو بعد از توییت ایلان ماسک کاهش یافت؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آبان ۱۴۰۰

اکثر توییت‌های ایلان ماسک درباره حمایت از دوج‌کوین باعث پامپ غیرمستقیم شیبااینو شده است. اما اینبار این تاجر محبوب در توییتی این توکن را تخریب کرد. توییت ضد شیبا ایلان ماسک واکنش‌های مختلفی در پی داشت. چرا قیمت شیبااینو بعد از توییت ایلان ماسک کاهش یافت؟ با بیتستان همراه باشید.

چرا قیمت شیبااینو بعد از توییت ایلان ماسک کاهش یافت؟

دیوید گوخشتاین(David Gokhshtein)، رئیس پروتکل PAC، در توییتر تاکید کرده است که ارز شیبااینو بدون اینکه ایلان ماسک در توییت‌هایش آن را پامپ کند، در روز یکشنبه به بالاترین حد خود رسید، و این پروژه با توییت ایلان ماسک آسیبی ندیده است. اما چرا قیمت شیبااینو بعد از توییت ایلان ماسک کاهش یافت؟

گوخشتین افزود پروژه شیبااینو از توییتی که ایلان ماسک در روز یکشنبه منتشر کرد آسیبی ندیده است و او نمی‌تواند برای شیبا تصمیم بگیرد. به نظر او یک پروژه رمزنگاری باید با ارائه کالاها و خدمات به هم‌نوعان، ارزش واقعی ایجاد کند و برای کسب درآمد به هر روشی تلاش نکند.

گوخشتاین اضافه کرد که اگر ماسک در مورد Dogecoin توییت می‌کرد، به احتمال زیاد روی توکن شیبااینو تاثیر منفی می‌گذاشت و اشاره کرد که Dogecoin و طرفداران آن به ارزیابی ایلان ماسک در توییتر وابسته هستند.

مدیرعامل پروتکل PAC همچنین در توییتی اعلام کرد که شیبا بدون دخالت شایعات Robinhood به اوج خود رسیده است.

کاهش قیمت شیبااینو

کاهش ۲۰ درصدی شیبا اینو بعد از توییت ایلان ماسک

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

در روز یکشنبه، 24 اکتبر، شیبااینو به اوج تاریخی خود در 0.00004442 دلار رسید. در همان روز، پس از اینکه مدیرعامل تسلا توییت ضد شیبای خود را ارسال کرد، دومین ارز رمزنگاری شده میم حدود 14 درصد سقوط کرد و به 0.00003472 دلار رسید. با این حال، بعدا شیبا با افزایش سطح خود تا  0.00004 دلار ارتقا یافت.

شیبااینو بعد از بیت‌کوین و تتر سومین ارز دیجیتال پرمعامله شد و حتی از اتریوم پیشی گرفت. و تبدیل به پرمعامله‌ترین ارز رمزنگاری شده در کوین‌بیس شد.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، در زمان انتشار این خبر، این ارز دیجیتال با قیمت 0.00003879 دلار معامله می‌شود.

دلیل کاهش قیمت توکن شیبا

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.