چرا شیبا اینو در صرافی رابین هود لیست نمی شود؟

چرا شیبا اینو در صرافی رابین هود لیست نمی شود؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: شیبااینو، دومین سکه میم محبوب، در این ماه رکورد تاریخی خود را ثبت کرد. این توکن از مدت‌ها پیش در لیست انتظار برای ورود به پلتفرم رابین‌هود قرار دارد. اما با وجود نظرسنجی‌های مختلف، رابین‌هود از قرار دادن این توکن در لیست خود امتناع می‌کند. اما چرا شیبا اینو در صرافی رابین هود لیست نمی شود؟

قیمت دومین ارز رمزنگاری شده میم محبوب، در این ماه تا 1000 درصد افزایش یافته و از دوج‌کوین جلو زده است. روز پنجشنبه، شیبااینو جایگاه هشتم لیست CoinMarketCap را به دست آورد و دوج‌کوین در جایگاه دهم باقی ماند. اما بخت با شیبا یار نبود و هم‌اکنون این توکن به جایگاه دهم بازگشته است و دوج‌کوین در جایگاه نهم قرار دارد.

درست است که ارزش بازار شیبا (38,173,032,987 دلار) و دوج‌کوین (38,528,960,047 دلار) تفاوت زیادی ندارند، اما Robinhood از لیست کردن این توکن در فهرست خود سر باز می‌زند. ارتش شیبا در توییتر درخواستی برای لیست کردن شیبااینو در برنامه رابین‌هود اعلام نکرده‌اند، اما این درخواست در Change.org توسط 400,000 کاربر امضا شده است.

لیست نشدن شیبااینو در رابین‌هود

شرکت رابین‎هود کارمزد معاملاتی کمتری از پلتفرم‌هایی مانند Coinbase و سایر صرافی‌های رمزنگاری دارد. بنابراین اگر شیبااینو در لیست قرار گیرد، احتمالا حجم معاملات سکه را افزایش می‌دهد و سرمایه‌گذاران جدیدی را جذب می‌کند.

رشد ۴۰ درصدی دوج کوین در پی چرخش سرمایه از بازار SHIB به سمت DOGE

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

با این حال، تیم مدیریت Robinhood عجله‌ای برای فهرست کردن آلت‌کوین‌های جدید از جمله شیبااینو ندارند، زیرا آن‌ها منتظر هستند تا شفافیت نظارتی بیشتری در مورد شیبااینو به دست آورند. اما دوج‌کوین در حال حاضر روی پلتفرم‌های معامله قرار دارد و شاهد افزایش 62 درصدی حجم معاملات در سه‌ماهه دوم سال بوده است.

لیست شدن شیبااینو چه خطراتی برای رابین‌هود دارد؟

ماتی گرینسپن (Mati Greenspan)، رئیس مرکز کوانتوم، معتقد است که ممکن است فهرست کردن شیبا خطراتی برای رابین‌هود داشته باشد. سرمایه‌گذاران آلت‌کوین ممکن است در آینده برای سودهای سریع، سکه‌های دیگر از جمله FLOKI و BabyDoge را انتخاب کنند. به گفته گرینسپن، پلتفرم‌های کریپتو باید برای راضی نگه داشتن مشتریان خود روی پا بمانند.

همچنین، این تحلیلگر می‌گوید، صرافی‌ها باید روند فهرست کردن سکه‌های جدید را تسهیل کنند ولی در نهایت ممکن است شروع به اضافه کردن سکه‌های کاملا بی‌فایده به فهرست معاملات خود کنند.

انتظار برای لیست شدن شیبا در رابین‌هود، علیرغم اینکه حتی ایلان ماسک این سکه را رد کرده است، به افزایش قیمت این سکه منجر شد. البته بسیاری از طرفداران شیبا بر این باورند که شیبااینو برخلاف دوج‌کوین، بدون رابین‌هود و ایلان ماسک صعود خواهد کرد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.