قیمت بیت کوین دوباره سقوط خواهد کرد؟

قیمت بیت کوین دوباره سقوط خواهد کرد؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین برای مدت بسیار کوتاهی به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد. بسیاری از تحلیلگران نیز معتقدند که این سطح حمایتی بسیار مهم در اثر فشار فروش ممکن است از دست برود و شاهد ریزش و افت شدید بیت‌کوین باشیم؛ اما واقعا قیمت بیت کوین دوباره سقوط خواهد کرد؟

قیمت بیت کوین دوباره سقوط خواهد کرد؟

معامله گران ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت‌کوین امیدوار بودند که بازار روند دیگری در پیش بگیرد و بتواند وضعیت فعلی خود را بهبود ببخشد؛ اما در ۲۹ ژوئن فشاری که خرس‌ها وارد کردند، موجب شد تا BTC به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که ارز دیجیتال بیت‌کوین در ساعات اولیه ۲۹ ژوئن تحت فشار قرار گرفت و خرس‌ها توانستند قیمت این رمزارز را به پایین‌ترین حد روزانه یعنی ۱۹,۸۵۷ دلار برسانند.

قیمت بیت کوین دوباره سقوط خواهد کرد؟

تحلیلگران نیز از نتایج به دست آمده در مورد قیمت بیت‌کوین، اقدام به انتشار برخی گزارش‌ها کردند که خبر از ادامه یافتن روند نزولی این بار با شدت بیشتری می‌دهند.

یکی از تحلیلگران با نام مستعار IncomeSharksدر توییتر نموداری را منتشر کرد که نشان می‌دهد احتمال بهبود روند در کوتاه مدت وجود دارد، اما در بلند مدت باید شاهد ریزش قیمت‌ها باشیم.

قیمت بیت کوین دوباره سقوط خواهد کرد؟

کاربر دیگری نیز با نام Altcoin Sherpa با انتشار نموداری اعلام کرد که سطح ۲۰ هزار دلار بسیار مهم و حیاتی است. وی اشاره کرد که اگر این سطح از دست برود، احتمال رسیدن قیمت به ۱۸ و حتی ۱۷ هزار دلار هم وجود دارد.

قیمت بیت کوین دوباره سقوط خواهد کرد؟

در نظر داشته باشید که ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال اکنون به ۸۹۷ میلیارد دلار رسیده و نرخ تسلط بیت‌کوین نیز ۴۲/۷ درصد است.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.