پذیرش شیبا اینو توسط وب سایت رزرو بلیط و هتل XcelTrip

پذیرش شیبااینو توسط XcelTrip
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ خرداد ۱۴۰۱

پذیرش شیبااینو توسط XcelTrip یک قدم بزرگ در راه پذیرش این میم‌کوین محبوب است. با پذیرش شیبااینو در وب‌سایت رزرو بلیط و هتل XcelTrip، از این پس، این میم‌کوین قابل استفاده در ۲٫۳ میلیون هتل و بیش از ۴۵۰ خط هوایی در بیش از ۷۰ کشور در سراسر جهان است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پذیرش شیبااینو توسط XcelTrip

توکن Shiba Inu، یک شریک تجاری جدید در قالب وب سایت رزرو بلیط و هتل XcelTrip خواهد داشت که به تازگی اعلام کرده، شروع به پذیرش SHIB به عنوان روشی برای پرداخت خواهد کرد. اکنون کاربران با استفاده از توکن SHIB خود، می‌توانند در ۲٫۳۰ میلیون هتل و بیش از ۴۵۰ شرکت هواپیمایی واقع در ۷۰ کشور مختلف جهان، بلیط و یا هتل رزرو کنند.

XcelTrip با پذیرش SHIB به عنوان گزینه‌ای برای پرداخت به صنف شرکت‌های سطح بالا مانند Gucci و Tag Heuer پیوسته است. این شرکت‌های لوکس در اوایل ماه می اعلام کردند که مشتریان می‌توانند از ارزهای دیجیتال خود، برای خرید از اماکن استفاده کنند.

به لطف تلاش‌های شرکت XcelTrip، کاربران قادر خواهند بود به طور مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از طریق این شبکه غیرمتمرکز به ارائه‌دهندگان خدمات نیز در طول سفر دسترسی داشته باشند. همچنین با فراهم شدن این امکانات، دیگر نیازی به واسطه در فرآیند برنامه‌ریزی و رزرو سفر نخواهد بود.

این شرکت همچنین یک پلتفرم برای استفاده از کریپتو و به منظور غیرمتمرکز کردن سیستم XcelTrip ایجاد کرده است.

XcelTrip در حال حاضر، 9 ارز دیجیتال که همه ارزهای بزرگ بازار هستند را می‌پذیرد. رمزارزهایی که در این سیستم پذیرفته می‌شوند شامل، بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، بایننس‌کوین (BNB)، لایت‌کوین (LTC)، بیت‌کوین‌کش (BCH)، توکن XcelDefi (XLD)، توکن شبکه XDC و XcelToken Plus (XLB) هستند.

به نظر می‌رسد که Redbull، که شرکت معروف نوشیدنی‌های انرژی‌زا است، نیز علاقه مند به همکاری با Shiba Inu هست.

منبع: coinquora

اتریوم بایننس کوین بیت کوین بیت کوین‌ کش تتر شیبا اینو لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.