رونمایی کیف پول XDEFI از توکن اختصاصی خودش

رونمایی کیف پول XDEFI از توکن XDEFI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آبان ۱۴۰۰

بازار ارزهای دیجیتال همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر از چند گاهی شاهد ایجاد یک آلت‌کوین جدید در بازار کریپتوکارنسی هستیم. اخیرا نیز XDEFI (از قوی‌ترین کیف پول‌های شبکه) اقدام به معرفی توکن اختصاصی خود به نام XDEFI کرده است. در ادامه با بیتستان همراه باشید، چرا که قصد داریم رونمایی کیف پول XDEFI از توکن XDEFI بپردازیم.

رونمایی کیف پول XDEFI از توکن XDEFI

ایکس دیفای یکی از قوی‌ترین کیف پول‌های بین زنجیره‌ای در بخش DeFi است که روی THORCHAIN ،Terra ،Ethereum و تعدادی از شبکه‌های سازگار با EVM کار می‌کند.

این کیف پول اکنون توکن کاربردی خود به نام XDEFI را به علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال معرفی می‌کند.

XDEFI در SushiSwap پخش می شود:

طبق یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده در U.Today، کیف پول XDEFI قرار است توکن اختصاصی خود یعنی XDEFI را از طریق یک پیشنهاد اولیه مبادله غیرمتمرکز منتشر کند.

این توکن فروشی که از طریق MISO سازماندهی می‌شود. MISO مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند است که امکان فهرست توکن‌های مبتنی بر اتریوم و BSC را در صرافی SushiSwap فراهم می‌کند.

ما خوشحالیم که توکن XDEFI را رونمایی می‌کنیم. XDEFI هسته اصلی اکوسیستم کیف پول ایکس دیفای خواهد بود. ما همچنین از این توکن برای ایجاد یک چارچوب آموزشی پیرامون DeFi و NFT برای بهبود دانش در مورد web3 و تشویق به پذیرش گسترده‌تر آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

ایکس دیفای (XDEFI) خود را به عنوان جایگزینی برای کیف پول Metamask معرفی می‌کند، زیرا یک افزونه کیف پول درون مرورگر برای Google Chrome است. XDEFI دارای عملکرد «Buy Crypto» و ویژگی‌های NFT محور است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.